Back to school #outfits

School is weer van start gegaan en dat brengt weer een hoop zorgen met zich mee! Daarom heb ik alvast 5 outfits samengesteld van maandag tot en met vrijdag, zodat ik voorlopig nog even voldoende inspiratie heb voor m’n outfits! Lees verder om te zien wat ik deze week graag zou dragen!

De eerste schooldag, maandag, is al geweest nu. Daarvoor heb ik gekozen voor een fijne makkelijke outfit! Een momjean, een simpel gestreept t-shirt, basic vans en leuke accesoires!

Voor dinsdag heb ik een van mijn all-time favorieten gepland: de zwarte high waist skinny jeans! Een makkelijke tas, crop top en dr. Martens maken een stoere outfit. Met een lief pastel strikje en hartjes-oorbellen maak je je outfit wat liever.

Woensdag is voor mij een lange dag, waarop ik een makkelijke outfit wil! Ik vind de washing van deze jeans echt zo gaaf! De opdruk op het shirt geeft al aan dat het een ‘chill’ outfit is, in contrast met de sleehakken!

Ik denk dat dit ook echt een van mijn favorieten wordt. Ik ben al tijden op zoek naar zo’n top, helaas heb ik de perfecte nog steeds niet gevonden… Een simpele outfit maar toch niet te basic.

Uitpakken op vrijdag in een lief jurkje van Topshop! Met een mintgroen vestje aangezien het weer toch aan het minderen is. Het lijkt alweer herfst, ook al is dat nog niet officieel…

Is school bij jou ook al weer begonnen? 

 

Liefs!

2 gedachtes over “Back to school #outfits

Plaats een reactie