Hello September! – Goals

september

Augustus is voor mijn gevoel echt voorbij gevlogen! Vakantie, werk, weer naar school en hoppa! September staat weer voor de deur! Dat betekent ook dat ik weer mijn maandelijkse doelen met jullie deel, lees dus snel verder om te zien wat ik er deze maand van gebakken heb!

Allereerst dus de doelen van augustus, ik had vijf doelen opgesteld en ik moet zeggen dat het best goed is gegaan!

a4f19-2014-07-3017-01-47

– Receptenboekje aanvullen, vorige maand is het niet gelukt om mijn persoonlijke receptenboekje aan te vullen, maar deze maand heb ik een lekker recept gekregen! Niet het soort recept dat ik in gedachten had (ik wilde namelijk avondeten) maar dit is een cake die een jongen uit mijn klas altijd maakt! Echt een ontzettend lekkere chocolade-taart/cake en nu kan ik het zelf ook!

Frisdrank overslaan is wel een beetje mislukt… Ik merk van mezelf dat ik er toch snel naar grijp op de een of andere manier. Ik drink wel al veel water, maar heb ik de keuze, dan pak ik toch sneller frisdrank. Foei! Nog maar eens proberen?

– Iets wat me zeker wél is gelukt deze maand is het bij elkaar zoeken van mijn schoolspullen en ze pimpen! Ik moest toch echt spullen hebben voor het nieuwe jaar en ik ben zeker geslaagd hoor! Wat ik allemaal heb gekocht kun je hier lezen. Het pimpen is niet zo ontzettend bijzonder geweest, toen mijn boeken gekaft waren vond ik het wel mooi geweest.

– Ook vind ik dat ik best wel goed bezig ben met school. Ik wilde vanaf het begin alles geven en doen voor school, en ik merk wel dat ik meer doe dan vorig jaar. Het is nu ook echt een stuk pittiger geworden ook al is dit pas de tweede week.. Ik hoop dat het te doen blijft!

– En als laatste was mijn doel accepteren en doorgaan. In mijn vorige post zei ik al dat ik daar niet teveel over wilde zeggen en dat blijft zo, ik kan wél zeggen dat het is gelukt!

4 van de 5 is een goede score vind ik zelf! Nu maar kijken naar mijn doelen voor komende maand en hopelijk scoor ik dan net zo goed!


2014-08-31 16.02.58

– Als eerste wil ik afkicken van mijn telefoon. Ik merk gewoon dat ik te vaak bezig ben met het ding en dat ik daardoor meer ruzie met Wouter krijg en het is gewoon heel ongezellig! Het is ook wel moeilijk om je telefoon te laten liggen tegenwoordig, want waar je ook kijkt, iedereen zit met het ding in zijn of haar hand. Minder naar mijn telefoon grijpen dus, en voor tien uur weg leggen..

– Dan wil ik ook nog stoppen met frisdrank. Afgelopen maand heb ik gemerkt hoe lastig dat kan zijn, maar ik wil echt minder onnodige suikers innemen. In frisdrank zit heel veel suiker, die je eigenlijk gewoon ‘teveel’ inneemt. Water is een prima dorstlesser, en af en toe een glaasje fris gaat dan wel!

– September wordt dus weer een beetje de gezond-tour! Ik weet dat ik en sport een onmogelijke combinatie is, maar tóch wil ik in ieder geval 1 keer in de week iets aan sport doen. Dat mag van mij dan ook vanalles zijn. Hardlopen, een gewone wandeling, touwtjespringen, sit-ups. Gewoon bewegen. Meer. Moet lukken.

– Meer doen met mijn haar, is het vierde punt op mijn lijstje. Ik heb ontzettend lang haar, waar ik regelmatig complimentjes over krijg hihi, maar toch ben ik dit kapsel wel een beetje zat. Afknippen ben ik nog niet ‘klaar voor’ maar dat is natuurlijk ook niet de enige manier om wat anders met je haar te doen. Ik ga proberen leuke dingen te vinden om met mijn haar te doen, misschien weet ik aan het eind van september wel wat ik dan écht wil!

– En als laatste staat het organiseren van mijn kamer op de planning. Mijn kamer is met vlagen heel netjes, maar met vlagen dus hé. Als ik dan van die perfect cleane kamers zie op internet of in magazines, dan gaat mijn hartje sneller kloppen. Dat wil ik óók! Ik heb teveel troepjes, dus wil ik deze maand in ieder geval alvast beginnen met de eerste stappen naar een ‘cleane-kamer’.


En dat waren mijn doelen dan weer! Ze zijn best te realiseren en ik hoop dat ik nu een 5/5 score halen kan, maar dat zullen we zien!

Hebben jullie nog doelen voor komende maand?

Liefs!

Een gedachte over “Hello September! – Goals

Geef een reactie

