Hello Autumn eyebrow set review

wenkbrauwkit1

De nieuwe collectie van essence ligt in de winkel! Een leuke nieuwe tijdelijke collectie genaamd ‘Hello Autumn’ bevat veel mooie producten voor de herfst. Waaronder ook deze wenkbrauw-kit, die ik erg graag wilde proberen! Lees verder om te zien of ‘ie beviel!

Essence heeft voor deze herfst twee verschillende wenkbrauw-kits uitgebracht. ’01 Leaves Are The New Beaf’ en ’02 Walk In The Park’. Ik koos ervoor om de tweede mee te nemen, omdat de kleuren iets lichter waren, de highlighter van het andere palette had ook een meer rozige ondertoon, wat ik niet heel mooi vond.

012

015

Het palette bevat dus twee kleuren, een donkere en een lichtere. Daarnaast is er nog een highlighter en zit er een klein kwastje bij! Het kwastje is prima; flexibel en zacht. Een beetje onhandig is zo’n kort steeltje wel, maar het maakt het setje wel compleet.

swatches

De pigmentatie van de kleuren vind ik best oke. Je moet natuurlijk ook niet teveel product in een keer kunnen aanbrengen.. De kleuren zijn verder prima op te bouwen, alleen een beetje jammer dat de poeder een beetje kruimelig is. Fall out is nooit charmant, maar wanneer je wenkbrauwen overduidelijk zijn ingekleurd is dat wel een beetje gênant. Opletten dus! Wel erg fijn is dat de kleuren helemaal mat zijn, je kijkt er misschien van op dat ik dat zeg, maar er zijn ook merken die glitter door wenkbrauwproducten doen…! (huh? ja echt!)

110  056

voor – na

Gelukkig ben ik super goed in oogfoto’s maken not dus sorry daarvoor 🙂 . Ik vind het verschil in het echt ook mooier en duidelijker, maar zo hebben jullie in ieder geval een idee!

Al met al ben ik dus enthousiast over dit kitje! Voor nog geen €3,- heb je twee wenkbrauwkleuren én een highlighter! Zelfs het kwastje werkt voor mij prima, alleen wat jammer dat er geen spiegeltje bij zit. Dan was ie handig voor mee in je tas en was het plaatje helemaal compleet geweest!

De essence ‘Hello Autumn’ eyebrow set is te koop voor €2,59 te koop bij Kruidvat en Trekpleister

Liefs!

Geef een reactie

