Mom jeans outfits.

bloggie Mom jeans: wijd vallende broeken met een hoge taille. Het is weer helemaal in de mode en je ziet steeds steeds meer mensen er in lopen! Een tijdje terug heb ik een fijne bleekgewassen mom jeans gescoord, ik merkte alleen dat ik wat probleempjes had met het combineren ervan. Ik probeerde veel uit en keek vooral ook rond op het internet, waar ik veel leuks tegen kwam! Daarom volgt hier een artikel met enkel en alleen outfit-inspiratie voor mom jeans!

*Klik* op de foto’s om naar dé pagina’s te gaan!

19    edinburgh-photo-jonathan-daniel-pryce-7-for-all-mankind-jeans-topshop-shoes mom-jeans-on-street 3    momjeans 4  cbaed12335b92c6750cd5504dda97686    blue-topshop-jeans-white-zara-shirt-white-blink-sandals   fab

Heb je ook een paar mom-jeans in je kast liggen of is dit niks voor jou?

Liefs!

Geef een reactie

