Best eBay Buys 2.0

008

Shoppen op eBay blijft voor mij echt ontzettend leuk. Het is een soort uitdaging om de leukste dingen voor zo weinig mogelijk geld te vinden, en vinden zul je zeker, want eBay staat vól met goedkope hebbe-dingetjes! De pakjes blijven komen en hier volgt dan ook een tweede deel van mijn oh zo fijne eBay-aankopen!

Mocht je mijn eerste deel nog niet gelezen hebben, dan kun je hem hier bewonderen!

093

Allereerst wil ik jullie vertellen over hetgene waar ik echt súper blij mee ben! Het zijn Dupes van de Real Techniques kwasten! Al eerder gespot bij verschillende bloggers en ik mag me bij het enthousiaste rijtje aansluiten! Ik heb geen echte Real Techniques, dus ik kan ze niet eerlijk vergelijken, maar ik kan wel zeggen dat ze qua uiterlijk perfect zijn gekopieerd! Ik heb een van de bufferkwasten (1051) en een ronde poederkwast (1052) gekocht en ik  ben erg blij met deze kwasten! (Als jullie willen kan ik een review schrijven!). Je kunt ze hier kopen voor $2,06 p.s. (zo’n €1,60 per stuk)! (Zoeken op makeup brushes werkt ook prima).

015

Daarna ben ik ook heel erg blij met deze hanger! Ik zocht al een hele poos naar zoiets om een choker van te maken, en ik snap niet waarom ik niet gelijk aan eBay dacht! Gelukkig kwam ik het per toeval tegen voor de prijs van $2,06 (omgerekend €1,60)! Toen moest ik nog een keuze maken…. Ze hebben zóveel mooie steentjes! Ik koos toch maar voor een ‘Amethist’. (Opaal lijkt me ook práchtig). Hier te koop!

090    087

Ook kon een tattoo choker niet ontbreken! Het was helemaal een ding in THE 90’s en nu zie je er steeds meer mensen weer mee lopen! Ik heb ze altijd al geweldig gevonden en was dan ook blij dat ik er een tegenkwam voor maar $0.99! (Ik wilde er namelijk geen €6,-  voor neerleggen in een vintage winkeltje) EBay is m’n held. (hier, €0,76) het bedeltje kun je er natuurlijk af halen of verwisselen!

              

109   107

Als we dan toch in de ketting-sfeer zitten, ik kocht ook nog een super simpel maar classy (voor zover eBay classy is) exemplaar! Ook deze was maar $0.99 (€0,76) en dat vond ik het proberen waard! Het is een super licht kettinkje waarvan je niet merkt dat je hem om hebt, en doordat het geen ‘sluiting’ heeft, zou je hem wel snel kunnen verliezen. Ook oogt ‘ie een beetje cheap. (Uhm, hij ís cheap hi-hi) Maar toch, een ontzettend leuk en simpel kettinkje!

    

086   081

En tot slot heb ik een ring voor jullie! Ik zag deze voorbij komen en vond ‘m zo schattig! Het is alleen geen verstelbare ding dus ik was bang dat hij niet zou passen. Toch heb ik een hele gangbare ringmaat (16-17) en dit stond ook in mm aangegeven in de beschrijving, wat maakte dat ik dit gokje zeker wel wilde wagen. EN HIJ PAST HOOR! Wel een beetje vervelend zijn de stekeltjes van het kroontje, en de diamantjes zijn niet helemaal rechtgeplakt… Maar aww, dit ringetje is wel een erg leuk detail bij een toffe outfit! Hier te koop! ($0.99 again!)

Dit waren dan mijn eBay aankopen weer, voorlopig. Tot nu toe heb ik alleen nog maar accessoires gekocht, maar ik hoop binnenkort ook wat kleding te kunnen bemachtigen! Ik heb erg veel leuks op mijn ‘Watch list’ staan en wie weet ga ik dat binnenkort gewoon bestellen! Het is alleen een beetje tricky met de maten, maar ach, we zullen het zien!

Laat het weten als je een review van de kwasten wilt zien!

Liefs!

Geef een reactie

