Slaapkamerinspiratie; wishlist!

inspiration

Nu het weer wat achteruit gaat,( alhoewel, afgelopen week was het nog héérlijk) krijg ik steeds meer zin om mijn kamer te veranderen in een knus holletje om de rest van de winter te wonen. Mijn kamer heeft een moeilijke indeling qua deur en ramen waardoor ik het lastig vind dé ideale setting van mijn kamer te vinden. Ik blijf schuiven en nu ik een tweepersoonsbed krijg gaat het nog lastiger worden. Maar daardoor krijg ik ook zeker de kans om eens alles om te gooien! Helemaal als ik dan H&M, Ikea en HEMA afspeur. Ik laat zien waar ik mijn oog op heb laten vallen!

Allereerst was ik op de H&M site aan het kijken, omdat de catalogus afgelopen week ook al weer op de mat viel en daarin stonden erg veel leuke home-hebbedingetjes. De muren in mijn kamer zijn wit met antraciet/zwart en dat wil ik graag zo houden, lekker basic! Bij H&M waren veel neutrale tinten te vinden in combinatie met eyecatchers die ik graaag in mijn kamer zou willen hebben!

plaids

Kijk deze plaids! Beide vond ik ze erg leuk, de ene is gebreid en de andere is van dat zachte materiaal. Zie je het al voor je? Lekker op de bank met een film, een plaid en warme choco? Ik wel! Ik vind ook dat plaids de opmaak van je bed altijd heel erg opleuken, net zoals kussentjes. (gebreid, fluffy)

pillows

Zoals ik al zei, zijn kussentjes op je bed ook echt ontzettend leuk als aankleding! Ik heb al ontzettend veel kussentjes die allemaal niet meer bij elkaar passen en toen zag ik ook nog deze twee! Ook bij H&M, basic, zwart, tof. Een is nep-leer en de ander is van fluweel. Ze zijn super simpel maar door het materiaal zijn ze toch weer speciaal!

dekbeds

Nu hebben we de opmaak van het bed gehad, alleen het dekbed zelf nog niet besproken! Vooral het eerste met de simpele streepjes vind ik leuk. Ik houd niet zo van uitbundige dekbedden, dat had ik vroeger meer. Simpel is het sleutelwoord! (Streepjes, Bruin)

organise

Het meest rommelige in mijn kamer is toch wel mijn bureau. Overal liggen pennen, briefjes, boeken en schriften.. Ik zou willen dat het een mooi leeg en overzichtelijk werkblad was! De H&M heeft nu superleuke koperkleurige items in het assortiment, waaronder mandjes (1 & 2) en een lief bakje (bijvoorbeeld om sieraden in ‘ten toon te stellen’)

organise2Ik ben dus geen held in het ‘organiseren’ van mijn bureau, maar ik kan me goed voorstellen dat deze items goed van pas kunnen komen! Het een is een bureau-set van de HEMA, een ander is een set met transparante bakjes (die ik zelf momenteel gebruik voor mijn make-up, kwasten en wattenschijfjes!) van de IKEA.

Allemaal leuke items voor je slaapkamer, waarvan ik denk dat ze de sfeer zeker leuker kunnen maken! Kaarsen kunnen het komende seizoen natuurlijk ook niet ontbreken, ik hoop een fijne van yankee candles te kunnen bemachtigen! Anders zijn geurkaarsen van de IKEA ook echt een aanrader maar zelfs bij de action, xenos of kruidvat zijn kaarsen fijn! Stiekem hoop ik dat de temperatuur rap daalt en laat die knusse avondjes maar komen! Dit was trouwens inderdaad mijn artikel voor zaterdag, maar door de drukke dagen ben ik gewoon vergeten de post in de planning voor zaterdag te zetten… Sorry!

Hebben jullie nog organiseer-tips voor je kamer?

Liefs!

Geef een reactie

