Personal

Ik begin een behoorlijk emotioneel wrak te worden de laatste tijd. Gedoe met het vriendje, ontzettend veel stress op school en dan wil ik ook graag leuke posts voor jullie blijven schrijven.. Ik ben bang dat dit een beetje een rot post gaat worden zo want ik kan zeggen dat het niet zo goed gaat. Is dat erg? Ik vind van wel…Het staat nu al zo’n beetje vast dat dit jaar een ramp wordt want het ís al één grote chaos. Aankomende twee weken is er elke dag wel een toets, als het er geen twee zijn en daarbij dus  oh zo gezellige relatieproblemen. Zo mag je het wel noemen vind ik, na drie jaar ‘verkering’.

Iedereen heeft wel eens momentjes dat het niet zo lekker gaat. De een wat meer dan de ander, maar het kan zijn dat je door de bomen het bos niet meer ziet.. Ik kan niet zeggen dat ik door de bomen het bos niet meer zie.. Maar het bos is wel zó groot dat ik lijk te verdwalen. Ik heb een hekel aan verdwalen. Niet weten wat waar hoort en hoe de puzzel in elkaar past.

Nu zou je iets kunnen zeggen als “zoiets post je toch niet, je hebt een fashion, beauty en lifestyle blog en we willen blije artikelen”. Ik ben het met je eens. Maar dit blijft mijn persoonlijke blog 🙂 Ik begon met bloggen omdat het me leuk leek en omdat ik wilde kijken hoe ver het kwam, zonder ‘mezelf kwijt te raken’. Dus sorry dus als je dit niet had willen lezen, maar mijn blog ben ‘ik’ en dit ben ik, dit stukje van mij heeft invloed op alles wat ik doe, zo ook op de ‘blije leuke posts’.

Het vriendje raak ik kwijt geloof ik. Ik weet niet meer wat ik daar aan moet doen, het gevoel dat niks goed genoeg is overheerst. Oh wat zal ik blij zijn als deze rampweken voorbij zijn en ik eindelijk even uit kan rusten! Dit van me afschrijven is in ieder geval al een begin naar een beter gevoel. Ik moet zeggen dat het oplucht. Ik doe hard mijn best om morgen gewoon een artikel online te zetten hoor!

Thanks guys,

Liefs!

2 gedachtes over “Personal

  1. Ik merk ook dat vele bezoekers “weglopen” voor negativiteit en op zoek gaan naar het eeuwige positieve. Beetje zonde, want zonder het negatieve creëer je een beetje een ideaalbeeld wat er niet is.

    • Dat klopt! Het is een van de redenen dat ik deze post laat staan. Niemands leven is een grote blije bezigheid ook al zouden we dat wel allemaal willen! Het is natuurlijk wel veel leuker om blije dingen te posten en te lezen 😀

Geef een reactie

