On trend: Lace bra

lacies
Bh’s zijn er natuurlijk in alle soorten en maten; Je kunt kiezen uit heel veel vormen, patroontjes en kleuren! Het liefst heb ik soft padded bh’s met niet al te veel poespas, maar toen ik de lace bra op het spoor kwam was ik op slag verliefd! Ik deel graag deze beauty’s met jullie dus lees gauw verder!

Wat ik zo mooi aan deze kanten schatjes vind, vind ik moeilijk te zeggen. Vooral de draagbaarheid denk ik! Het is kant, en dus wél sexy, maar het is niet groots of overdreven! Lekker subtiel en ik zou bijna zeggen dat het voelt alsof je niks aan hebt!

hm

Deze eerste is van de H&M. De H&M heeft momenteel meerdere in het assortiment, maar deze heb ik in mijn bezit en ik ben er erg blij mee! €7,99! 

hm2

Dan dit schattige exemplaar met een strik in het midden! Een ONLINE EXCLUSIVE item voor €12,95. Ook bij de H&M!

hm3

Nóg eentje van de H&M.. Deze heeft ook verstelbare bandjes en een sluiting achter! Verkrijgbaar in het wit of zwart, €14,99

monki

Deze simpele triangle bh is van Monki! Een super leuk kledingmerk dat echt de moeite waard is! Koop dit exemplaar voor €12,- via de site.

topshop

Voor wat kleur slaag je absoluut bij Topshop! Wel een iets duurdere variant en vanuit Engeland, maar oh so pretty! €25,-


Wel denk ik, dat het lastig is om met een grote cup dit soort bh’s te dragen, er zit natuurlijk niet heel veel steun in. Gelukkig zijn er ook super veel leuke bh’s te vinden mét kant én steun!


monkiwow

Een aubergine kleurige bralette voor €20,- te vinden bij Monki. Door de brede band geeft het veel meer steun dan een triangle bh en is ook nog eens leuk om te dragen onder een top met wijde armsgaten.

hm4

Ook deze ‘bordeauxrode’ bh is nog steeds niet voorgevormd, maar geeft wel meer ondersteuning. Ook verkrijgbaar in het zwart, wit of neonroze! Bij de H&M, 12,99.

hm5

En dan als laatste, deze bustier van kant! Ook bij de H&M, voor de prijs van €19,99. Er zit een beugel in en de vulling is uitneembaar!


Genoeg keus is er zeker! En dan heb ik nog niet eens gekeken bij winkels als Lincherie, Hunkemöller of Livera. Daar is vaak ook heel veel keus en in de winkels kun je natuurlijk om advies vragen, iets wat eigenlijk wel zo goed is bij het kopen van een bh!

Koop jij je bh’s altijd in een speciaalzaak? Of ga je liever naar de H&M?

Liefs!

3 gedachtes over “On trend: Lace bra

    • Dankje! Ik vind het echt ontzettend fijn zitten omdat het bijna voelt alsof je geen bh draagt haha! De eerste is de enige die ik heb, en die schijnt niet door en kriebelt ook niet hoor! Het enige nadeel is dat het dus geen sluiting heeft waardoor je je er een beetje in moet wurmen hahaha!

Geef een reactie

