Here we are October! – Goals

october 2014

September is zo goed als voorbij. De herfst is begonnen, daarmee is de zomer ook afgelopen en dat is te merken! Alles vliegt in een razend tempo voorbij en zelfs school lijkt in een sneltreinvaart door het jaar te willen werken. Oktober komt eraan! Stel snel je doelen op en kruis af wat je deze maand hebt gehaald!

Ik bespreek zoals altijd de doelen van afgelopen maand eerst, en daarna kun je lezen wat ik aankomende maand wil doen!

2014-08-31 16.02.58

– Afkicken van mijn telefoon had ik op #1 staan. Dit is deels gelukt en mislukt. Volledig afgekickt ben ik zeker niet, maar ik heb absoluut geminderd met op mijn telefoon kijken en Whatsappgesprekken aanhouden. Misschien moet ik mijn telefoon wel nog wat eerder wegleggen voortaan, maar verder… Done!

– Dan wilde ik stoppen met frisdrank, dit had ik in augustus al geprobeerd, toen lukte het niet, maar ik vind dat ik nu kan zeggen dat het zeker gelukt is! Met standaard een flesje water in mijn tas en een koelkast vol gekoeld water was dat toch het eerste wat ik greep. Wel heb ik wat frisdrank gehad toen we uiteten gingen, en ach, 100% frisdrankvrij hoeft van mij ook weer niet!

– Ik wist dat sporten niks voor mij is! Minimaal 1 x per week iets aan sport doen is opnieuw gefaald. Ik ga het ook niet weer proberen. I failed!

– Ik heb wel veel nieuwe kapsels uit kunnen proberen in september! Misschien volgt hierover nog een post, als dat je leuk lijkt. Ik heb gezien dat het toch wel veel leuker is om te variëren met je haar.

– Mijn kamer is nog niet helemaal af, maar ik ben al een eind op weg met het organiseren ervan! Ik heb veel prulletjes, overbodige papieren etc. weggegooid en er gaat nog een hoop volgen!

007

En dan nu de goals voor oktober nog! Zoals ik al zei, lijkt het wel alsof school met een sneltreinvaart door het schooljaar wil. Zo druk dat we het hebben! Gelukkig hoort bij oktober ook de ~herfstvakantie~.

– Met stipt op #1 wil ik écht huiswerk gaan maken omdat ik merk dat het wel héél veel ‘inhaalwerk’ wordt. Ook al had ik als doel dat ik goed bezig wilde met school, ik ben dit jaar toch iets te gemakkelijk in gegaan.

– Het klinkt een beetje tegenstrijdig, ik wil meer tijd in huiswerk gaan steken maar ook meer tijdmaken voor vrienden. Misschien is het ook wel tegenstrijdig, maar naast hard werken hoort ook ontspanning toch?

– Daarnaast (nog meer ontspanning) wil ik weer eens een boek uitlezen. Door alle hectiek afgelopen weken heb ik amper tijd voor mezelf gehad, en als ik nou even een boek kies die ook op de leeslijst staat, sla ik twee vliegen in één klap!

– En als laatste wil ik voor mezelf een lookbook starten. Ik heb al wel een account op de site van Lookbook, maar het idee is om voor mezelf vaker outfits vast te leggen als een soort van inspiratie wanneer ik écht niet weet wat ik aan moet. Voorlopig komt er dus niks van online, maar misschien volgt dat nog.

Ik heb zin in oktober! Het herfstige weer vind ik heerlijk, omdat alle truien, vestjes etc. weer uit de kast kunnen. We zullen zien wat oktober brengt.

Heb jij ook een lijstje met goals?

Liefs!

Geef een reactie

