HEMA Nagellak – review

HEMA NAGELLAK

Naar mijn mening kun je nooit genoeg nagellak hebben. Ik ben er dol op en ik heb ook echt een behoorlijke collectie die maar blijft groeien. Voor nagellak kijk ik voornamelijk altijd in de schappen van Catrice en Essence, maar toen ik op zoek was naar een cadeautje voor een vriendin, kwam ik terecht bij de make-up van HEMA! Het was alweer een poos geleden dat ik hier tussen de nagellak-collectie had gekeken, en opeens stuitte ik op twee hele mooie kleuren, die ik natuurlijk niet kon laten liggen! “Met de 380 kleuren van HEMA beauty, vind je altijd de perfecte combinatie.” – HEMA.

HEMA is verbouwd, en heeft hun assortiment behoorlijk uitgebreid. Dat was bij mij al bekend (ik werk bij HEMA mocht je dat nog niet weten) maar toch had ik het beauty-schap nog niet echt uitgebreid bekeken. Zoekende naar een cadeautje (waarvoor je sinds kort ook súperleuke cadeautafels hebt @ HEMA) kwam ik natuurlijk ook langs de make-up. Vooral het schap met nagellak heb ik even gecheckt, en gelukkig maar, want daar kwam ik deze beauty’s tegen.

012

We kennen allemaal HEMA’s long lasting nagellak wel (vroeger waren dit voor mij dé lakjes), vaak zijn het prima dekkende lakjes met een glanzende finish. Maar dit keer zag ik iets nieuws. Long lasting nagellak MATT! In vijf herfstige kleuren verkrijgbaar, waaronder: zwart, donkerblauw, paars-grijs, aubergine paars en een framboos-paarse kleur. Ik heb gekozen voor de donkerblauwe variant in nummer 822! Daarnaast heb ik nog een ‘Quick & Go’ lakje meegenomen. Een zogezegde mini, met een naam(!) “Rapid Grey” nr. 30.

020044

Allereerst dus het blauwe lakje. Een donkerblauwe kleur, nummer 822, met matte finish. Excuse my nails.  In het potje zelf zie je heel licht glitters in het lakje, dit zie je (helaas) niet terug op je nagels als de lak helemaal is opgedroogd. Drogen doet hij snel trouwens, deze nagellak. En dekken doet ‘ie ook goed. Één laagje was al voldoende. Het enige minpuntje dat ik kan vinden, is dat de nagellak een klein beetje stroperig is, maar zelfs hiermee had ik niet écht problemen. €3,- voor 11 ml bij HEMA

024039

Dan het tweede lakje! Ook voor het eerst dat ik namen zie bij HEMA. (Ik weet niet of dat aan mij ligt of niet). Het lakje heet dus “Rapid Grey” en heeft nummer 30. Ik vind het een moeilijk te omschrijven kleur. Het is nude bruin/grijs/paars-ig. Ik vind hem in ieder geval fantastisch! Het potje bevat 7 ml en dekt helemaal met twee laagjes. Ook dit lakje droogde naar mijn mening heel vlot en dat is zeker een pluspunt! €1,95 @ HEMA

Ik ben heel dat ik de nagellak van HEMA herontdekt heb, ik ben namelijk heel blij met deze twee lakjes! Het zijn prachtige kleuren die eigenlijk altijd draagbaar zijn. Ik ga nu zeker vaker in het beauty-schap bij HEMA kijken, want er ligt vast nog veel meer moois om te ontdekken!

Wat is jouw favoriete nagellak merk?

Liefs!

 p.s. Volgen jullie me al op bloglovin?

Een gedachte over “HEMA Nagellak – review

  1. Pingback: Hema nagellak | epeheel

Geef een reactie

