Najaar outfits!

herfstoutfits

De herfst is volop aan de gang, het weer wordt regenachtig en kouder en de meeste bomen zijn al behoorlijk kaal. Tijd om ook je outfits eens aan te passen! Ik heb eigenlijk altijd problemen met wat ik aan moet, béhalve wanneer ik nieuwe kleren heb, want dan wil ik díe aan. Maar na een poosje raak ik ook daarop uitgekeken en heb ik nieuwe inspiratie nodig! Fijn dat ik dus even aan het matchen kon, hopelijk levert het voor jullie ook een hoop nieuwe inspiratie op!

Ik heb in totaal negen outfits gemaakt, waar ik overigens niets bij heb ter verklaring, want naar mijn idee spreekt het voor zich! Ik gekozen voor hele gangbare outfits, maar wel een draai van mijn eigen stijl. Ik houd nou eenmaal écht van mijn zwarte jeans (we zijn onafscheidelijk) en ook mijn Dr. Martens zijn onmisbaar. Het gaat ook maar om inspiratie, inspireer je hier weer op en je hebt nog tien nieuwe outfits. Happy matching!

#1

autumn 4

#2

autumn 5

#3

autumn 6

#4

autumn 9

#5

autumn 8

#6

autumn 2

#7

autumn 7

#8

autumn 3

#9

autumn 1

Heb jij ook altijd outfitstruggels? Of weet je precies wat je aan gaat doen!

Liefs!

p.s. Vond je het vervelend dat er geen tekst was bij de plaatjes, of maakt dit voor jou niks uit? Laat het me weten voor een volgende keer!

Volg me op Bloglovin’

Een gedachte over “Najaar outfits!

Geef een reactie

