Help!? Winterjassen

winterjassen

Het lijkt misschien een beetje vroeg, maar met winterjassen kun je nooit vroeg genoeg zijn! Winkels hangen al weer vol met mooie lange dikke jassen die tegen de tijd dat je ze nodig hebt, allemaal al weer weg zijn. Ik heb nog wel een winterjas van vorig jaar, maar als ik dan kijk naar wat er nú in de winkels hangt… Hebberig! Prachtige lange mantels, vrolijke niet-winterse kleurtjes, wol, nepbont, jassen gevoerd met teddy… Ik heb op het internet even rondgekeken, en een ‘kleine’ selectie gemaakt…

Een kleine selectie dus, van jassen die me wel aanspraken. Ik denk wel dat ik voor dé jas maar even langs een echte winkel ga, want het is lastig om online te beoordelen of dit een winterjas, of toch een tussenjas is. Ik val in ieder geval voor de wat langere modellen, die iets meer opvallend zijn. Klik je op de foto, ga je meteen naar de site!

00101685-02

Zoals deze ‘geruite’ jas, rood met donkerblauw of zwart (?) van Forever 21. Het heeft een beetje de look van de ‘boyfriend blazer’ die ik ook heel gaaf vind! €33,45 Door de prijs verwacht ik wel dat het meer een jas is voor nu, niet voor koude winterdagen.

133262_1

Ook C&A heeft leuke jassen in hun collectie, dit is ook een soort ‘geruite’ jas, met zwart, wit en grijs. Een schuine rits. I like! €79,90
0231808001_0_0Opslag verliefd was ik op deze witte jas met een zwart blokjespatroon. Hij komt van de Monki en wow! Wel €85,- … 😦

0238092002_0_0

Nog een jas van Monki waar ik enthousiast van word! Ik weet niet of ik ooit zoiets durf aan te trekken, ook al is het nepbont, veel mensen walgen er toch van.. Het is in ieder geval wel opvallend, zeker waar ik woon. €85,-

7966782982_6_1_1

Dit pareltje komt van de ZARA, en heeft helaas een prijskaartje van €139,- Dat is het natuurlijk wel waard als het echt een goede winterjas is, vandaar dat ik dit liever in de winkel beoordeel. De kleur is in ieder geval weer eens wat anders, en ik verwacht een suuuperzachte stof. Cute!

hmprod (9)

Deze lieve roze jas is van de H&M, kost €69,99 en is ook een soort boyfriend model. Ik ben erg benieuwd naar de warmte van de jas, het is in ieder geval wel een van wolmix.

hmprod (10)

Een langer, maar minder opvallend model is deze zwarte hoogsluitende jas. Ook van de H&M, maarliefst €49,99.

  • hmprod (11)

    En als laatste deze stoere gemêleerde biker-model jas van de H&M. Samen met de wit-zwarte van de Monki is dit mijn favoriet! Ik vraag me wel af of hij écht warm is, want voor €49,99 verwacht ik dat niet.

    En nu jullie..

    Welke jas vinden jullie het mooist?

    Liefs!

    2 gedachtes over “Help!? Winterjassen

    Geef een reactie

