New in; Amsterdam shoplog!

Amsterdam new in

Afgelopen week had ik herfstvakantie, eindelijk tijd om weer eens wat leuks te doen! Met drie andere vriendinnen bedachten we dat we naar Amsterdam wilden alleen zou dat een beetje een duur reisje worden… In de spoordeelwinkel van NS kwamen we een dagretour Amsterdam inclusief een Van Dobben croquet voor maar €19,- tegen! Iets wat we absoluut niet konden laten gaan. Dinsdag zijn we dan ook op weg gegaan, lees verder om te zien wat ik heb gekocht!We wilden langs zo veel mogelijk winkels, en zijn bij behoorlijk wat langs geweest. Helaas heb ik niet alle winkels die op mijn ‘lijstje’ stonden gehad, maar dat maakt het des te leuker om nog eens terug te gaan! (Ondanks de pech die we hadden met het reizen……)

Dr. Martens – Dr. Martens Store

New Docs

Allereerst wil ik jullie mijn nieuwe schoenen laten zien! Direct ook mijn duurste aankoop sinds een tijdje. Ik heb al een poosje Dr. Martens boots, tot over je enkel, maar ik wilde ook nog graag lage. In Amsterdam zit dus een Dr. Martens winkel waar ik deze heb gekocht. Ik ben er echt heel blij mee! Misschien koop ik ook nog witte, ooit. 🙂 Deze schoenen waren €130,-

Essence Powder – Kruidvat

088

Eigenlijk was dit mijn eerste aankoop. Verschillende Kruidvat filialen door Nederland heen hebben nu (net als in het buitenland) een derde schap Essence en Catrice! Mega vet, maar natuurlijk niet bij mij in de buurt.. Vandaar dat we, toen we langs de kruidvat in Amsterdam liepen, echt even moesten gaan kijken. Dat was een tegenvaller, de helft van de schappen was leeggekocht en de andere helft oninteressant voor mij, maar oké, ik heb ze toch even kunnen bewonderen 🙂 Toen ik deze poeder – mijn bijna dagelijkse poeder – zag liggen, heb ik ‘m meegenomen aangezien dat toch bijna weer nodig was. Essence Matt powder was€2,99

Trui, H&M

trui-hm

Ik had me voorgenomen om níet bij een H&M te kopen, maar ik was deze trui nog niet eerder tegengekomen en hij is bordeaux rood dus jeetje… Die móest ik hebben. Het is geen warme wintertrui, maar wel een hele fijne voor het najaar, omdat hij grof en los ‘gebreid’ is met verschillende patroontjes. De mouwen zijn wel driekwart, wat ik eerlijk gezegd ontzettend vervelend vind zitten, maar ik stroop mijn mouwen toch vaak op, dus ik pas me wel aan..  Deze trui was €14,99

Uiteraard kon ik niet met lege handen bij een van mijn lievelingswinkels weg! Flying Tiger is echt een mega leuke winkel met allerlei hebbedingetjes. Handige dingen voor in huis; o.a. de keuken of badkamer, maar ook telefoonhoesjes, notitieboekjes en andere dingen. Gewoon een winkel waar je echt langs móet! Het is er overigens ook helemaal niet duur, want de meeste dingen  zijn rond de 2 – 6 euro (uitschieters niet inbegrepen!)

Huisje – Flying Tiger

094

Dit huisje komt er bijvoorbeeld weg, oke, misschien een beetje nutteloos, maar hij kwam me ergens bekend voor en ik móest hem meenemen! Even later kwam ik er achter dat ik deze op de instagram van NSMBL had gezien; ‘desk inspiration’. Ook echt een mega leuk idee om de mijne te gaan gebruiken, maar misschien bedenk ik ook nog wel iets anders! Dit huisje was €4,-

Strikje – Flying Tiger

095

Ook bij de accessoires kon ik dit strikje – elastiekje niet laten liggen. Al gezien in Teske haar birthdayvideo, waar ik hem superleuk vond, blij dat ik deze tegenkwam! Het is gewoon een simpele strik, maar het is een leuk detail bij een simpele outfit. Het haarelastiek was €1,-

Notitieboekjes – Flying Tiger

089 Notitieboekjes, ik heb er veel te veel en ook deze had ik niet nodig. Maar kíjk dan toch hoe leuk ze zijn! Het is een verslaving, maar wel een leuke en wie weet komen ze ook nog eens een keer van pas! Er komt altijd wel een keer dat je iets op moet schrijven 😉 (Dat is een geldig excuus, hoor) Deze notitieboekjes waren €2,- per stuk.

Dat waren dan weer mijn aankopen! Ik merk steeds meer dat ik online beter slaag dan wanneer ik in de winkel kijk, maar ik had me ook voorgenomen om heel kritisch te kopen; “Heb ik dit nodig?”, “Wanneer draag ik dit?”, “Is het het geld waard?” Vooral die laatste vraag heeft mij veel dingen terug laten hangen (waar ik achteraf ook blij om ben!) Ik heb nu dingen gekocht waar ik echt blij mee ben! Stiekem baal ik nog steeds een beetje dat we niet langs de Brandy Melville zijn geweest, want daarvan had ik echt nog wat dingetjes op mijn wishlist staan. Online shoppen bij Brandy is ook alleen vanuit Amerika, dus daar ga ik ook (nog) niet aan beginnen. Zeker wel een reden om terug te gaan dus! Verder was het echt een hele gezellige dag wat natuurlijk ook meetelt.

Wanneer slaag jij beter? Als je online winkelt of toch in de winkel zelf?

Liefs!

Een gedachte over “New in; Amsterdam shoplog!

Geef een reactie

