All About Autumn Tag!

autumn

Ik vind tags zelf altijd heel leuk om te lezen bij anderen, dus toen ik deze tag tegenkwam bij Vera Camilla leek het me leuk om hem over te nemen! De tag gaat, zoals hij eigenlijk al verklapt, over de herfst! Het geweldige seizoen waar we momenteel middenin zitten…

Allereerst wil ik nog even zeggen dat het bloggen deze week een beetje erbij ingeschoten is. Sorry sorry sorry! School vraagt érg veel van me op het moment en tijd voor mooie foto’s heb ik ook niet, omdat het licht waardeloos is als ik eens thuiskom. Aankomende week is nog even hectisch, maar daarna ga ik zeker weer meer tijd krijgen en zal ik niet zomaar dagen overslaan! Now let’s start the tag!

Wat is je favoriete herfstdrankje?

In de herst is thee toch echt wel een must voor mij. In de zomer kan ik echt geen thee zien, maar wanneer het weer omslaat en het kouder wordt grijp ik meteen naar thee. Het liefst met een diepe warme smaak. Pickwick heeft ‘Autumn’-thee en deze staat absoluut in mijn top drie! Super herfstig.

Laat je leukste muts/wanten zien

Aiaiai. Eigenlijk heb ik geen leuke mutsen of wanten (meer). Wel gehad hoor, maar dat is nu niks meer voor mij! Ik heb wel écht een favoriete sjaal sinds vorig jaar, al past ze niet bij ‘al’ mijn jassen. Het is een prachtige, superlange, zachte, warme geruite sjaal met rood, blauw etc. Ik heb er ontzettend lang naar gezocht en sindsdien zijn we (bijna) onafscheidelijk!

sjaal

Welke muziek luister je in de herfst?

Het geldt voor mij niet echt zo dat mijn muziekstijl beïnvloed wordt door het weer etc. Ik heb zo mijn favoriete artiesten/bands die ik allll time luister, met daarnaast het liefst nieuwe dingen. Arctic Monkeys zijn mijn all time favourites en daarnaast Lorde. Maar ik luister de laatste tijd ook veel Tom odell en Thomas Azier. Ze zijn zo cute en hun muziek is wauw! En OH, Mad World van Gary Jules (2006) is ook weer favoriet momenteel.

Welk parfum ga je het meeste dragen deze herfst?

Ik heb parfum een beetje herontdekt de afgelopen tijd! Er waren tijden dat ik elke dag parfum droeg en zoveel mogelijk geurtjes en vooral mooie flacons wilde verzamelen. Daarna heb ik een hele poos niet naar mijn ‘verzameling’ omgekeken, maar ik merk nu dat ik wel een aantal érg fijne luchtjes in mijn bezit heb. Fame van Lady Gaga zou je bijna mijn signature geur kunnen gaan noemen. Ik ben zó verliefd op de geur! Maar het probleem dat ik heb, is dat ik het ook zonde vind om een geur te gebruiken omdat het flaconnetje dan zo zielig leeg raakt…. Killer Queen van Katy Perry is ook een super lekker geurtje dat ik ook veel draag.

Wat is je lekkerste herfst geurkaars? zien

Ik hou van geurkaarsen! In alle geuren en maten, en eigenlijk maakt de geur me niet súper veel uit. Zolang het maar subtiel ruikt, niet té aanwezig is, en het een beetje zoetig is. Vage omschrijving, jep..
Ik heb bijvoorbeeld een aardbeienkaars van de IKEA op mijn kamer branden momenteel, eigenlijk gepast voor de zomer, maar ik vind de geur zo lekker zoet dat ik deze kaars altijd wel wil branden. Maar appel-kaneel kaarsen zijn wel een must!

Wat is je favoriete make-uplook voor de herfst?

Het is weer trendy om je ogen nude te laten en ik sluit me hier bij aan! Het is ook alleen al heerlijk om in je ogen te kunnen wrijven zonder je zorgen te hoeven maken over uitgeveegde eyeliner etc. etc. etc. Donkere lipstick vind ik super gaaf, dus deze samen met sterke wenkbrauwen vind ik wel iets voor de herfst!

Go to herfst moisturizer?

De simpelste NIVEA crème in zo’n rond blauw blikje is voor mij écht een oplossing voor mijn vreselijk droge huid. Ik gebruik hem om de dag in de avond en ik word wakker met een mega zachte huid zonder droge plekjes! Ik gebruik hem om de dag, omdat het een erg vettige crème is, ik wil niet dat mijn huid té vet wordt waardoor ik puistjes krijg.

AM

Wat is je favoriete herfst snack?

Ja uh hallo, beter kun je vragen wat níet! De schappen liggen al weer vol met kruidnoten, chocoladeletters, speculaasbrokken en ga zo nog maar even door. Ik heb momenteel wel een zwak voor schuimpjes, dus ik denk dat ik daar voor ga.

Hoe ga je verkleed met halloween?

Helaas vier ik geen halloween dit jaar. Vorig jaar was er een Halloween-schoolfeest waarbij ik mijn gezicht voor de helft geschminkt had als een skelet. Het was super gezellig en veel mensen zagen er heel tof uit! Ik vind het stiekem wel jammer dat we hier in Nederland geen Halloween vieren..

Mocht je de TAG ook op je blog willen doen, neem hem dan vooral over!

Wat is jouw moisturize tip?

Liefs!

Een gedachte over “All About Autumn Tag!

Geef een reactie

