Goals for November

007

Zo! En toen was het al weer november! Dit artikel komt ietsje later online dan gepland, omdat er iets fout is gegaan met opslaan.. 😦 Nu ik deze lijstjes maandelijks bijhoud, zie ik wel meer dat de tijd echt voorbij vlíegt… Toch was oktober een behoorlijk saaie maand. De doelen van deze maand zijn goed gelukt, kijken jullie mee naar doelen van deze maand?

Ik had voor oktober vier doelen gepland, die ik eigenlijk allemaal heb kunnen voltooien!

– Huiswerk; Ik wilde meer huiswerk gaan maken omdat ik achterliep en ik merkte dat dat me ging tegenwerken (best logisch…) En ik geloof dat dit best redelijk is gelukt! Sowieso is de toetsweek nu ook weer geweest, dus beginnen we met bijna alle vakken aan een nieuw hoofstuk: nieuwe kansen!

– Tijd voor vrienden heb ik ook zeker kunnen maken! Ik ben met drie vriendinnen een dagje Amsterdam geweest wat super gezellig was en ook met mijn beste vriendinnetje heb ik bij kunnen kletsen. yay!

– Een boek uitlezen; tja… dit is een half gelukt, ik ben namelijk wél begonnen in een boek: Donderdagmiddag half vier, door Kristien Hemmerechts. Tot nu vind ik het een leuk boek, maar door gebrek aan tijd staat lezen op mijn to do lijstjes.

– Mijn eigen lookbook starten; ook hiermee heb ik een beginnetje gemaakt. Het is nog niet echt zoals ik het wil hebben, maar het begin is er en er zijn meer ideeën. Ik vind het heel leuk om ermee bezig te kunnen zijn, dus wellicht komt er ooit iets van online!

Best een goede score nietwaar? Ik ben best tevreden! De doelen voor volgende maand zijn ook goed haalbaar denk ik zo.

2014-11-01 21.30.29

– Het heeft al eens op een lijstje gestaan, maar ik merk dat ik gewoon beter moet leren plannen.. (en me er aan houden) ik wil er een combi van maken deze maand. Plannen, dus. Voor mijn blog én mijn huiswerk!

Minstens twee nieuwe recepten uitproberen is ook iets wat al eerder op een lijstje heeft gestaan. (Ik val in herhaling, omg) Maar het zou leuk zijn als ik dit kan koppelen aan mijn derde doel;

– Meer te weten komen over suiker! Ik las laatst iets over een maand lang suikervrij eten en dit leek me wel wat. Een hele uitdaging omdat echt óveral suiker in zit.. Ik wil me er komende maand eerst in verdiepen voordat ik hier zomaar mee begin, maar het lijkt me een leuk doel, juist omdat het me zo onmogelijk lijkt.

– Autotheorie; ik heb nu al een poosje rijles, (uh, ik heb 8 lessen gehad..) En steeds weer de vraag hoe het met mijn theorie gaat. En ja, hoe gaat het eigenlijk? Ik wil deze maand er voor zorgen dat ik het boekje door kom zodat ik zo snel mogelijk examen kan doen! Heel spannend, maar super leuk!

Duuuus! Nogmaals sorry dat dit artikel zo laat nog online komt… Hopelijk gaat het vanaf deze maand weer zoals mijn plan is 😉

Weet jij wat over ‘suikervrij-diëten’? En wat zijn jouw doelen voor deze maand?

Liefs!

Een gedachte over “Goals for November

Geef een reactie

