New in: Forever 21

newinGoed, ik postte een artikel met bespaartips en geef zelf weer geld uit… Verschil moet er zijn hé 😉 hahaha (grapje hoor). Ik wil mijn nieuwe -ontzettend geliefde- aankopen even met jullie delen want oh wat ben ik blij!

shrt

Allereerst deze croptop, die niet mega cropped is aangezien ze nét over de rand van mijn high-waisted skinny valt. Een beige/grijs – bordeauxrood gestreept shirtje. Ik ben er echt verlíefd op! Helaas niet meer verkrijgbaar, maar ik betaalde €7,95 voor dit schatje. Is ze niet prachtig? Een nieuwe favoriet is geboren!

vstEn dan dit pareltje! Helaas ook niet meer verkrijgbaar, aangezien ze in de sale was voor maar €13,62! Super goedkoop voor een vest, al zeg ik het zelf. Het vest is licht doorschijnend, maar toch lekker warm en zacht! De zakjes vind ik een lief detail trouwens. Ik denk dat ik op zoek moet naar een vest dat er op lijkt, aangezien ik sinds ik dit vest in mijn bezit heb, ik niet meer zonder vest kan! (Weet jij misschien nog een mooi vest?)

Ik heb trouwens ook een nieuwe telefoon (geld teveel? (nee hoor))! Een Samsung Galaxy S5, en ik ben er echt méga blij mee! Aangezien ik niet pro ben met telefoons komt hier geen review van, maar ik kan zeker zeggen dat ‘ie me goed bevalt!

Misschien is een “Favoriete Android Apps“-post een leuk idee? Wat vind jij?

Liefs!

Een gedachte over “New in: Forever 21

Geef een reactie

