eBay budget cadeautjes

Ebaybudgets

Als jullie me al een tijdje volgen, dan kunnen jullie weten dat ik dól ben op eBay. Het is misschien een béétje een verslaving aan het worden, je kunt er ontzettend goedkope, leuke spulletjes vinden! Zo ook cadeautjes voor bijvoorbeeld Sinterklaas of Kerstmis! Je zou zeggen dat het misschien nog een beetje vroeg is, maar de levertijd op eBay is vaak drie weken of zelfs langer. Om wat leuke budget cadeautjes aan jullie te laten zien, kan ik natuurlijk niet vroeg genoeg zijn. Lees dus gauw verder!

Ebay is natuurlijk ontzettend groot en veel verkopers bieden hetzelfde aan. Soms zie zelfs ik door de bomen het bos niet meer! Blijf altijd goed kijken en vergelijken zijn de tips die ik je kan geven. Let op de aanbevelingspercentages van de verkopers en als je vragen hebt kun je altijd contact opnemen met de verkoper! De spulletjes die ik hier deel, zijn gewoon dingetjes die ik ben tegengekomen, maar waar ik geen ervaring mee heb, ze lijken me gewoon tof! Als ik het zelf heb gekocht, zal dit er bij staan. De prijzen geef ik trouwens in US dollars, klik op de prijs en ik link je naar het item. Happy shopping!

Ik zal trouwens even categorieën aangeven, wel zo leuk en handig. Te beginnen met….

Sieraden!

oorbellen

Deze oorbellen zijn echt prachtig! Glinsterend en dat strikje is een schattig detail. $0.87


oorbellen2

Nog een paar té schattige oorbelletjes. Een katje en een visje, aw! $0.87 Er is zelfs een bijpassende ring bij, voor $1.40 heb je het hele setje!


minimalist

Minimalistische sieraden vind ik echt geweldig. Vooral simpele kettinkjes als deze. $2.59


ketting

Lekker herfstig is dit blaadje, hahah! Lief simplistisch, en maar $0.87!


ringen

Een tijdje was het echt helemaal hot, al zie ik het nu steeds minder vaak terugkomen. Véél ringen. 9 stuks om precies te zijn, voor maar $0.88 (+$0.10 verzendkosten)


EBay heeft, omdat veel uit China komt, een ontzettend groot aanbod aan ‘kawaii’ schrijfwaar. Als je bekend bent met Rilakkuma dan zou je dit als een mini-hemel kunnen zien. Met andere woorden: genoeg leuks!

Schrijfwaar, notitieboekjes…

rilakkuma

Kijk deze pennen! $1.50 (+ $2.00 verzending)


etui

Lieve etuitjes met katjes. $1.30 


notebook

notitieboekjes heb je nooit genoeg, toch? Verschillende soorten (helaas geen keuze), per stuk $0.87 Bij dit soort dingetjes vraag ik me dan wel af of er lijntjes in zitten of niet…


Willekeurige cadeautjes zijn natuurlijk ook altijd leuk

sokken

Sokken zoals je ze ook altijd bij de primark ziet, lieve figuurtjes en lekker eten. Voor maar $1.35


kitten plug

Een cadeautje voor je telefoon in vier soorten, wel wat duurder helaas! $4.99 (+$1.99 verzendkosten)


oreo

Een spiegeltje in de vorm van een (oreo)koekje! $0.99


Ennnn dan nog een paar cadeautjes in de kerst-sferen!

kerst2

Wil je ‘all-the-way’ gaan met kerst? Dan zijn deze oorbellen wat voor jou! $0.87 


kerstsokken

Kerstsokken mogen natuurlijk niet ontbreken! Deze cosy socks zijn maar $2.56


santa

Last but not least…. Een Santa pakje voor je toilet! Wie wil dat nou niet? $12.59

Dat waren dan mijn eBay cadeau-ideetjes voor jullie! Ik hoop dat jullie dit leuk vinden en er misschien iets aan hebben. 🙂 Tips voor zoektermen zijn: ‘gifts’, ‘cute earrings’, ‘cat’… etc.! Omschrijf altijd zo simpel mogelijk wat je zoekt, en voor het beste resultaat; altijd via ebay.COM!

Wat is jouw favoriet?

Liefs!

3 gedachtes over “eBay budget cadeautjes

Geef een reactie

