Boyfriend Tag

2011

Omdat Wouter en ik vandaag (ik schrijf dit nog nét op maandag) precies drie en een half jaar samen zijn, leek het me wel leuk om ook eens de Boyfriend Tag te doen! Ik heb deze Tag al op meerdere blogs voorbij zien komen en dit leek me wel een leuk moment voor onze invulling! Lees gauw verder om te zien hoeveel Wouter eigenlijk over mij weet, of denkt te weten…

Hoe lang zijn jullie samen?

~ zoals ik in de inleiding al verklapte, zijn we drie en een half jaar samen, wow!~ Fun fact: De foto hierboven is een van onze eerste (leuke) foto’s samen, uit 2011! :O

Hoe hebben jullie elkaar ontmoet?
~ We kennen elkaar via, via! We woonden zo’n 150 km uit elkaar, maar hadden een gemeenschappelijke vriend doordat wouter eerst ‘hier’ woonde. Zo hebben we wat met elkaar afgesproken toen Wouter bij die vriend was, nummers en MSN (msn jongens, wow) uitgewisseld en toen is het gaan ‘rollen’ -yay-. ~

Ze zit voor de TV, waar kijkt ze naar?
Wouter: Geheid naar TLC of CSI

Julia: Sowieso CSI, naast dat kijk ik eigenlijk geen tv.

Noem iets wat ze niet lust
Wouter: Alles wat ik voor haar wil koken…. haha?

Julia: Hahaha, dat is niet waar, maar ik lust wel erg veel dingen niet.

Jullie zijn uit eten, wat bestelt ze te drinken?
Wouter: Makkelijk! Fanta!

Julia: absoluut!

Wat is haar schoenmaat?
Wouter *kijkt mij vragend aan*: 38? 39? ik denk 38

Julia: 38 hoor!

Als ze spullen zou verzamelen, wat zou dat zijn?
Wouter: hebbedingetjes, prulletjes, weet ik veel?

Julia: Ik dacht juist dat dit niet zo moeilijk zou zijn… Notitieboekjes, geurkaarsen en foto’s!

Wat is haar favoriete broodje?
Wouter: broodje met ei en curry

Julia: Huh? Dat is wel lekker, maar mijn favoriete broodje is eentje met zalm..

broodje

Noem iets wat ze elke dag zou eten als het kon.
Wouter: Grieks!

Julia: Dat was weer niet het eerste waar ik aan dacht, maar wel een hele goede! Grieks.. yum!

Wat is haar favoriete ontbijtje?
Wouter: Matzes met bruine suiker en ’s weekends eet je je brood met vruchtenhagel

Julia: Haha, ja ik ontbijt bijna dagelijks met Matzes en bruine suiker ja, maar brood met vruchtenhagel? Wel lekker!

Wat is haar favoriete muziek?
Wouter: Uhm… Arctic Monkeys

Julia: Daar deed je langer over dan ik gedacht had. Arctic Monkeys natúúrlijk!

2014-06-08 22.04.15

Wat is haar favoriete sportteam?
Wouter: “JONGE, je haat sport!” nee maar echt, je haat sport.

Julia: Hahahaha. Ja.

Welke kleur hebben haar ogen?
Wouter: Bruin

Julia: Das stimmt!

Wat doe jij, waarvan ze zou willen dat je het niet doet?
Wouter: Me niet scheren! Mijn baardje kriebelt zo!

Julia: Hm.. ja.. maar ik vind het vervelender als je me laat schrikken, of me kietelt!

Waar is ze geboren?
Wouter: Winschoten? Is het Winschoten? In het ziekenhuis in ieder geval.

Julia: Ja, ja, Winschoten.

Wat is haar favoriete taart?
Wouter: Slagroomgebak! Of cupcakes

Julia: Beide is lekker maar het liefst heb ik iets met mokka, of hazelnoot(schuim). (of chocolade natuurlijk)

liev

Wat voor sporten heeft ze allemaal gedaan?
Wouter: Tennis

Julia: Ja, tennis een aantal jaar, en een blauwe maandag paardrijden en ik heb een heleboel pogingen gedaan tot hardlopen. I failed.

Wat zou ze uren kunnen doen?
Wouter: Knuffelen! En simsen.

Julia: Uren knuffelen? Wel sweet.. 🙂 Simsen sowieso, opruimen ook, huiswerk uitstellen… 😀

Wat voor uniek talent heeft ze?
Wouter: Bloggen? Wat is uniek?

Julia: Andersom zou ik het ook niet weten, hehe.. Wat een afsluiter, hahah!


Ik  hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Ik vond het in ieder geval heel leuk om Wouters antwoorden te horen en hoe deze lachbuien opwekten die ik helaas niet met jullie kan delen.

Zou jij ook zo’n tag met je vriendje invullen?

Liefs!

3 gedachtes over “Boyfriend Tag

Geef een reactie

