Wishlist

wishlist

Er staan een heleboel dingen op mijn verlanglijstje de laatste tijd en omdat het alweer een poosje geleden is, leek het me leuk om wat items van mijn ‘jeetje-dit-wil-en-moet-ik-hebben’-lijstje met jullie te delen! Bruikbaar voor Sinterklaar, Kerstmis of mijn verjaardag, I don’t know! Misschien brengt het jou nog op ideeën?

Als we het bovenstaande plaatje nou eens van links naar rechts behandelen;

Allereerst kom je dan een prachtig Pandorabedeltje tegen in de vorm van een ananas! Ik heb nu 5 bedeltjes aan mijn armband, maar 6 is een mooier getal, dus voorlopig hoop ik op een lief ananasje.

Dan, eigenlijk, staat er iets op mijn lijstje wat eigenlijk een beetje te laat is. Ik heb het over de Yankee Candle in de geur ‘ghostly treats’! Dit is een van de limited halloween collections en eigenlijk staat hij sinds halloween al op mijn verlanglijstje. Ik vind 20 euro alleen zoveel geld voor een kaars, ookal ís het zijn geld waard en valt het relatief gezien nog mee ook. Het is pijnlijk. In sommige shops zijn de mini-versies nog wel verkrijgbaar. Heb je alleen niet zo’n mooie pot…

‘Diva’ van MAC, staat ook al een héle lange tijd op mijn verlanglijstje. Ik heb een bepaalde moeite met bedragen boven de €10… Daaronder geef ik namelijk veel te makkelijk uit, maar zodra het de tien euro nadert ga ik twijfelen, al helemaal wanneer die tien euro twintig wordt. Des te meer reden om ‘m op je verlanglijstje te zetten toch?

Twee parfums? Zal je misschien denken, en ja, twee parfums inderdaad. Ik vind beide enorme must-haves. En parfum is een leuk cadeau. De prijs is misschien wat minder leuk, maar hey: dát is aan Sinterklaas/de Kerstman.

En dan, als afsluiter, wil ik (ook al super lang) de fuji instax mini hebben! Dit is een soort polaroid camera, alleen komen de foto’s er aan de bovenkant uit! De vormgeving van de camera is ontzettend schattig en ik zou echt zoveel leuke dingen met die foto’s willen doen! Prijzig helaas. Daarom staat ‘ie op mijn verlanglijstje

En oh, oh, excuses voor deze korte blogpost! School wordt weer drukker en het licht werkt niet mee voor mooie foto’s.

Laat het me weten als je nog ideeën hebt voor een nieuwe post

Wat staat er bij jou op nummer 1 op je wishlist?

Liefs!

4 gedachtes over “Wishlist

Geef een reactie

