Mini room-makeover

roommakeover

Tegen deze tijd van het jaar liggen de winkels vol met gezellige kerstspulletjes om je huis mee te decoreren. Ik moet altijd veel moeite doen om niet helemaal los te gaan, aangezien ik een maand na aankoop mijn kamer toch weer anders wil hebben. Daarbij zijn kerstspulletjes niet eeuwig… Ik vind het decoreren van mijn kamer echt superleuk en ik blijf dan ook maar dingetjes kopen die het nog gezelliger maken. Afgelopen week heb ik bij Action en Hema wat items gescoord om mijn kamer iets knusser te maken.. Kijk je mee?

Allereerst wil ik het even hebben over mijn favoriete plekje in mijn kamer, te zien op bovenstaande foto. Een wit kastje met 9 vakken, met bovenop mijn cactussen, draadhuisje en zelf omgevouwen lp. De glazen vaas die te zien is, is nieuw. Gescoord bij de Hema-outlet hier, voor maar €4,-. Ik was al een tijdje op zoek naar zulke schattige vazen, ik wil nu alleen een nog wat grotere. Cute!

overview

vloerkleed

Ook gekocht bij de Hema-outlet, is dit kleedje. Zwart-wit gestreept met een oranje/rode rand. Ik was al een poosje op zoek naar een leuk vloerkleed aangezien ik een hekel heb aan de koude voeten die ik krijg als ik uit bed stap. Daarbij vind ik een vloerkleed ook veel gezelliger staan (mits het bij de rest van je kamer past natuurlijk) en ik kon dit kleed eigenlijk niet laten liggen voor die €7,-! En ik ben er blij mee hoor, jazeker.

kussens

Dan kocht ik nog drie kussenhoesjes bij Action. Een donkerbruine, een grijze en een zwarte. De donkerbruine is van nepbont (€3.29) en die andere twee zijn meer van een superzacht materiaal, met een ‘stone’ print (€2.49 p.s.). Erg leuke prijsjes voor zulke hoezen, in totaal was ik hiervoor maar €8,27 kwijt! Bij de H&M zijn de leukere kussenhoezen vaak al meer dan dat, en dan ook nog per stuk!

before

lijstjes 2.0

En dan heb ik nog deze fotolijstjes van IKEA op een plankje staan. Voor CKV moesten we foto’s maken van de herfst. Ik was best wel tevreden met mijn foto’s, dus ik heb een drie daarvan ingelijst om toch een beetje uit de zomerse ananas-sferen te komen, right into de oranje blaadjes en rode besjes. (Dear lord wat een waardeloze foto’s excuses maal 1000, ik zal dé CKV foto’s hieronder plaatsen)

ckv1 2014-11-24 11.24.25

Best grappig dat kleine veranderingen de hele sfeer in een kamer kunnen veranderen. Voorlopig kan ik er weer even tegenaan!

Verander jij vaak dingen in je kamer?

Liefs!

10 gedachtes over “Mini room-makeover

  1. Wat leuk! Ik heb een opleiding interieurstyling afgerond en ben dus altijd bezig met mijn kamer. Het is immers mijn enige eigen plekje nu ik nog thuis woon.. Ik verander van kinds af aan al ontzettend vaak mijn kamer. Lekker schuiven met spullen en nieuwe dingen proberen. Ik hou ervan, zo voelt het telkens als een nieuw plekje en toch zo vertrouwd.

  2. Alles ziet er zo leuk uit! Dat huisje van gaas vind ik zo gaaf, was de afgelopen maanden heel vaak naar Flying Tiger gegaan, maar elke keer was hij uitverkocht, zo jammer! En ik heb al 7 cacti, oeps, haha
    Liefs,

  3. Leuk gedaan zeg! De kleine dingetjes en details, die doen het hem 😉 Ik heb gisteren sinterklaas gevierd, en daarbij heb ik ook heel wat toffe room spulletjes gekocht, dus in de vakantie ga ik ook lekker aan de slag! X

Geef een reactie

