Doelen voor December

dec. goals

Oké, het is nog geen december, maar wel héél erg bijna! Sinterklaas is al weer in het land, de schappen van de winkels met pepernoten en chocoladeletters zijn bijna helemaal leeggekocht en het is een drukte in bijna alle winkels waar je binnenloopt. December heeft absoluut haar intrede gedaan en dat betekent dat ik een nieuw lijstje met goals heb! En ik bespreek mijn goals van afgelopen maand natuurlijk met jullie. Kijken jullie mee?

2014-11-01 21.30.29

Deze maand was een beetje een pech-maand voor mij. Ik zat (zit, eigenlijk) niet zo lekker in m’n vel, waardoor ik teveel tijd heb verspild aan eigenlijk niks. Van de doelen is er ook niet al teveel terecht gekomen, maar laten we ze toch maar even doornemen!

– Plannen, was iets wat al meerdere keren op de lijstjes heeft gestaan en ik geloof dat ik nu echt wel mag zeggen dat ik niet kan plannen. Al, ik kán het wel, ik maak prachtige lijstjes met planningen en schema’s etc. maar ik kan me er niet aan houden.. Heeft iemand hier tips voor? Ik moet wel zeggen dat de planning voor mijn blog veel beter loopt, ik kan nu vooruit werken en stiekem wil ik wel meer gaan plaatsen dan twee artikelen per week. Wie weet.

– Hahaha. Ik en koken? Minstens twee nieuwe recepten proberen, is nu definitief van de kaart. Ik sta eigenlijk nooit in de keuken en het hoeft ook niet zo perse. Leuke recepten sla ik altijd op, maar gebruik ze bijna nooit. Ach, als ik het huis uitga straks, heb ik in ieder geval genoeg inspiratie om te koken!

– Meer te weten komen over suiker is half gelukt. Ik heb op internet research gedaan natuurlijk, toen zag ik ook dat er een boek bestaat “in 100 dagen suikervrij” en ik heb die maar gelijk op mijn verlanglijstje gezet, aangezien het boek bij de bibliotheek 30 reserveringen had. (jeetje)

– Autotheorie is best een ruim begrip als doel. Ik ben er flink mee bezig geweest en 10 december ga ik voor het -examen! Ik weet niet of dat iets gaat worden, maar ik hoop het. Heel hard.

Na die niet-zo-geweldige-maand hoop ik dat ik in december nog even kan knallen! Ik heb echt zin in een nieuw jaar, waarin ik dingen écht écht écht (ja, écht) wil veranderen. Elk jaar zeg ik dit weer, maar ik vind dat er nu een aantal dingen gewoon moeten. Maar hey, dat is voor januari, december is eerst aan de beurt!

dec. goals2.0

– Autotheorie wil ik natuurlijk halen! 10 december het examen dus, ik ben reuze benieuwd…

– Ik houd van lezen, maar kom er nooit aan toe. Voor Nederlands had ik mijn boek alláng uit moeten hebben. Ik wil dus twee boeken uitlezen. Hopelijk nog meer.

– Ik was er al een beetje mee begonnen, maar mijn kamer organiseren is echt een dingetje. Ik zou nog een nieuw bed krijgen, – ooit – en ik wilde heel veel spullen weggooien. Deze maand moet ik daar maar eens voor gaan zorgen.

– Laatst las ik iets over de French two piece wardrobe. Wat inhoudt, dat je kledingkast vooral gebaseerd is op basics, basics en basics met af en toe items die in de mode zijn. Klinkt eigenlijk perfect, helemaal omdat alles dan te combineren is!

Om tien uur slapen is dan mijn laatste doel. Ik merk dat ik oververmoeid raak. Teveel dingen op mijn bordje (of vork) en door mijn perfectionisme wil ik ook overal goed presteren. Natuurlijk kan dat niet altijd, maar het is lastig om het te laten gaan. Daarom wil ik als eerst er voor zorgen dat ik gewoon elke dag genoeg slaap krijg, dus om tien uur in bed liggen (zonder telefoon!) (dus slapen) wordt een mooi doel. Behalve met oud en nieuw dan, hé.

De doelen voor december vind ik wel wat toegankelijker dan die van november, ik denk dan ook dat er een grote slagingskans is! (Behalve bij dat theorie-examen dan, dat wordt nog wat..)

Heb jij nog leuke doelen voor december?

Liefs!

2 gedachtes over “Doelen voor December

  1. Super goed van je op al je doelen op een rijtje te zetten en er bewust over na te denken! Gaaf trouwens dat je bezig bent met je rijbewijs, heel veel succes met je theorie! En tsja, iets eerder naar bed gaan zou voor mij misschien ook wel goed zijn, maar ik heb ’s avonds nog zo veel te doen… 🙂 Liefs!

    • Dankjewel! Theorie moet goedkomen, ik zie er alleen wel tegenop. Ik zie mezelf best zo zenuwachtig worden dat ik stomme foutjes ga maken, haha! ‘S avonds ben ik ook productiever, denk ik. Maar we gaan het zien!

Geef een reactie

