On trend: plaid print

on trend

Als ik een print moet noemen waar ik helemaal gek op ben, dan is dat wel de plaid-print/pattern / checked-print / geruit.. However you want to call it! Van deze print krijg ik zo’n winters gevoel! Welke winkel je ook binnenloopt, of welke webshop je doorstruint, Overal kom je deze heerlijke winterse print tegen. Heerlijke flanellen blouses, pyjama’s, broeken, jassen, plaids, sjaals. Bijna alles is wel te vinden in deze leuke print. En ik deel mijn favorieten vandaag met jullie!

HM1

Deze eerste is uit de H&M webshop, uitverkocht in alle maten. Maar ik vind juist deze kleurencombinatie geweldig!

UA2

Urban Outfitters is echt mijn favoriete winkel, al heb ik er nog nooit iets gekocht. Mijn portemonnee gaat huilen van de prijzen, maar hun producten doen mijn hartje juist sneller kloppen. Deze flanellen blouse dus ook. Nú afgeprijsd naar €28,- !

skort21

Herinner je je de skorts van deze zomer nog? De shorts die van de voorkant op een rokje lijken! Deze komt van de Forever 21 en hoewel ik ‘m pietsie aan de korte kant vind, -zeker voor deze tijd van het jaar-  is de print wel te gek! €16,45

4219004050_1_1_1

Een fijne grote sjaal mag in de winter natuurlijk ook niet ontbreken! Deze van de zara lijkt mij heel erg fijn. €22,95

sjaaaal

Into black and white? Dan is deze sjaal wel iets voor jou! Van Boohoo (mannenafdeling maar shhh) én hij is maar €8,-!

kussenhoes

En daar kom ik weer aan met de zoveelste kussenhoes hoor! Het begint een soort van obsessie te worden.. Leuke kussenhoezen vinden, kopen en verzamelen. Deze voldoet niet helemaal aan mijn definitie van ‘plaid-print’ maar hij komt er mee weg. €14,95 bij H&M

wehkamp

OH en mocht je nou nog geld overhouden, dan kun je dit geweldige dekbedovertek bij Wehkamp bestellen! Jeetje wat is dit duur zeg, maar het is wel flanellen. Afgeprijsd van €99,95 naar €75,- jippie 😀

Ik hoop dat jullie het leuk vonden weer eens een ‘on trend’ artikel te lezen. Ik ben echt groot fan van deze print nu en ik wilde het graag even met jullie delen.

Wat is jouw favoriete item met deze print?

Liefs!

3 gedachtes over “On trend: plaid print

Geef een reactie

