Opgemaakt (november)

opgemaakt nov1.2

Het is misschien een beetje laat, maar het leek me nog steeds om te delen: mijn opgemaakte producten voor afgelopen maand! Het is eigenlijk voor het eerst dat meerdere producten in een maand op zijn. Naja, ín een maand, want ik heb deze producten wel langer dan een maand gebruikt. Inclusief een mini review per product!

opgemaakt nov2

Allereerst zal ik beginnen met mijn haarverzorgingsproducten. Beide van de Dove hair therapy lijn! Links de haar crème (of hoe het heet?) Tegen gespleten haarpunten. Ik wil niet zeggen dat het écht werkt, maar mijn haar voelt wel minder droog aan en zeker in de puntjes. Dus wel een fijn product! De conditioner vind ik minder, het voelt een beetje alsof ‘ie te zwaar is voor mijn haar want mijn haar wordt wat vettig en hangt nog stijler langs mijn gezicht dan normaal. Maar hey, het is nu op!

opgemaakt nov 4

Lichaamsverzorging! Allereerst maar de Lady Speed Stick, die ik van mijn tante (met nog 6 andere versies) uit Amerika heb gekregen! De sticks zijn niet in Nederland verkrijgbaar, alleen via de webshop. Ik was eerst nogal sceptisch over de sticks maar wilde ze graag proberen, ze zijn alleen rond de 6 euro en hallo budget waar ben je. Maaar ik heb dus echt mega lang met deze stick kunnen doen! (4 maand!?) En hallo dat is die zes euro dan wel waard! Deze geur is ook heerlijk trouwens. Lekker fris maar niet té aanwezig. Over naar Dove! Deze limited edition is alleen in de winter verkrijgbaar (hij ligt nu ook weer in de schappen (wintercare)) dit is een Duitse versie en ik ben zó zuinig met deze douchecrème geweest, hij is van vorig jaar kerst -schaam-. De geur is echt heerlijk, en het is een mega aanrader! €3,55 bij Kruidvat!

opgemaakt nov 3

En dan, als laatste, mijn gezichtsproducten! Allereerst de Nivea reinigingsmelk uit de Sensitive lijn, deze gebruik ik dagelijks om mijn make-up te verwijderen in combinatie met de miccelair water uit dezelfde lijn. Ik gebruikte eerder altijd make-up doekjes maar dit voelt zoveel beter! Dan, een zekere musthave in de wintermaanden, is een lippenbalsem! Labello is mijn favoriete merk, al zijn de Babylips van Rimmel ook goed te doen! Labello voelt toch fijner aan op mijn lippen en blijft langer zitten. En als laatste opgemaakte product, heb ik mijn eyeliner van Essence. De waterproof versie met zo’n puntje (geen kwastje en geen viltstiftje, snap je?) Dit vind ik echt de fijnste eyeliner ooit geprobeerd, al ben ik wel altijd zoekende naar een nóg betere (geef me tips als je hebt).

Dat waren dan mijn opgemaakte producten van afgelopen maand, ik hoop dat jullie dat toch wel leuk vinden! Ik kan dit dus niet elke maand doen aangezien het eigenlijk te weinig voorkomt dat ik zo ‘veel’ dingen opmaak tegelijkertijd. Wie weet maak ik er een soort verzameling van.

Heb je nog een fijne eyeliner-tip?

Liefs!

Geef een reactie

