Day Zero Project

day zero project

Het is je misschien al opgevallen (misschien ook niet) maaaar er is een nieuwe pagina geboren! Drie hoeraatjes voor de pagina waarop je mijn ‘Day Zero’ project kunt volgen, als je wilt natuurlijk… Of misschien denk je nu, huh? Day Zero? Wat dan? Nou! Lees gauw verder!

Het ‘Day Zero’ project is een project waarin je in 1001 dagen 101 doelen gaat voltooien. Voor elk behaald doel spaar je wat geld en aan het einde heb je dus een bedragje waarvan je iets positiefs/leuks kunt doen! Ik heb het op meerdere blogs voorbij zien komen en Laura made me do it! (Neem zeker even een kijkje op haar blog; love it) Ik heb dan ook stiekem wat ideetjes van haar ‘geleend’ want ja, haar doelenlijst is best gelijk aan wat ik wil bereiken. Toeval? Ik weet het niet. Het is wel ontzettend leuk om voor jezelf eens goed na te denken wát je eigenlijk nog zou willen. Voor de komende (bijna) drie jaar heb ik dus al een boel. (En daarnaast heb ik ook nog mijn maandelijkse goals, jeetje). Maar dit maakt me enthousiast op de een of andere manier en dat is waarom ik het doe!

strt

Voor mezelf heb ik wel de regels gesteld, dat doelen apart moeten worden uitgevoerd. Ik kan dus niet een nachtje uitgaan en lang blijven én dan een nachtje doorhalen (dat kan wel, maar streept dan niet twee doelen af, snappie?) Want ja, dat zijn al twee doelen van de 101.

Ik heb ze opgeknipt in categorieën en ze zijn dus hierrr te vinden!

Het lijkt met trouwens leuk om af en toe een artikel te schrijven over bepaalde doelen, maar ik vraag me af of ik het ook gaat gebeuren. Zie je nou een doel waarover je sowieso meer wilt lezen? Laat het vooral even weten!

Liefs!

Een gedachte over “Day Zero Project

  1. Ik heb dit idee al wel op meerdere blogs voorbij zien komen, echt leuk! Tof ook dat het een wat langer durend project is, zodat je niet per se in één week bijvoorbeeld van alles móet doen. Ik houd je lijstje in de gaten! Liefs

Geef een reactie

