Party outfits onder de €50

budget50outfits

De feestdagen komen er weer aan, het is een hele drukke en vooral dure periode nu. Sinterklaas is het land weer uit, het is bijna kerst, en alle cadeau’s toveren het geld uit je portemonnee. Maar je wilt er wel fancy bijlopen straks. Ik houd wel van een uitdaging en heb drie héle outfits samengesteld voor €50 (per outfit hé). Misschien heb je nog wel een gala op school, of gaan jullie lekker uitgedost eten met kerst. Anders komt het wel van pas bij oud en nieuw! 

Ik heb dus drie outfits samengesteld, elk voor €50 euro en elke outfit komt van één winkel. Het komt misschien een beetje vaag over zo, maar als je gauw verder leest dan snap je wat ik bedoel!

dressed by boohoo

De eerste outfit komt bij Boohoo weg:

jurkje €14  nu €11,-
panty €8,-
schoenen €40  €18,-
ketting €8  €5,-
clutch €9,-

Fancyhm

Er mag natuurlijk geen H&M outfit ontbreken!

jurkje €9,99
panty €7,99
schoenen €19,99
ring €2,99
oorbellen €9,99

forevglam

En de laatste outfit: helemaal bij Forever21 vandaan!

jurkje €16,45
panty €5,90
schoenen €19,45
strikje €2,50
sieraden-setje €4,00

Ik vind de outfits echt super leuk geworden, zeker voor die €50 die ze kosten! Ik vind het ideaal dat elke complete outfit bij één winkel te halen valt, maar daar hoef je je natuurlijk helemaal niet aan te houden! Ik hoop in ieder geval dat het je wat inspiratie oplevert en dat je ziet dat je heus niet én een duur jurkje én dure schoenen én én én hoeft te kopen.

Alvast (ja een kleeein beetje vroeg) hele fijne feestdagen toegewenst! ❤

Welke outfit vindt jij het leukst?

Liefs!

2 gedachtes over “Party outfits onder de €50

  1. Ah, wat leuk, een leeftijdsgenootje in blogland! 🙂 Leuke post heb je gemaakt, ik vind zelf de outfit van de H&M heel tof, lekker feestelijk. Zelf weet ik nog niet zo goed wat ik aan ga doen met kerst, nog maar eens over nadenken… Liefs!

Geef een reactie

