Room make-over 2.0

room make over 2.0

Ongeveer een maand geleden deed ik een mini room make-over waarin ik mijn kamer wat gezelliger maakte. Toen stond al op de planning om mijn kamer compleet anders te maken, met in ieder geval een nieuw bed, nieuwe bureau en een nieuwe bureaustoel. Het bed en de stoel hebben een upgrade gehad en het leek me wel leuk om mijn kamer te showen!

Ik wil overigens even sorry zeggen dat er zaterdag geen post online kwam, er was iets fout gegaan en de post voor die dag was helemaal kwijt..  Ik hoop dat ik deze vakantie lekker door kan posten, maar ik moet bijna alle dagen werken, dus als ik thuis kom is het al veel te donker om nog foto’s te kunnen maken en daarnaast wil ik wel tijd met familie en vrienden kunnen doorbrengen, dus alvast sorry als je niets van me ziet verschijnen.. 😦

En dan nu het leuke gedeelte…. mijn kamer!

room 2.0

Zoiets zie je als je mijn kamer binnenkomt… Ik heb nu een bed van 120×200 en ook al is dat geen compleet tweepersoonsbed, zo voelt het voor mij wel! Heerlijk die 30 cm extra ruimte haha! Het is een Auping, voor mensen die dat misschien opvalt, maar wel tweedehands gekocht (geld geld geld) en het is een hoog model, wennen hoor!

room 2.4

Ik heb een nieuw kastje onder mijn bureau waar ik de nodige spullen in kwijt kan, en een kleinere bureaustoel die ik gelukkig kan aanschuiven! (met een lekker nep-bontje)

room 2.1

Vanaf mijn bureau gezien is dit de ‘rest’ van mijn kamer, mijn bed neemt het meeste ruimte in waardoor er weinig meer bij kan! Nog steeds vind ik het wel erg volgebouwd, en daarom ben ik van plan om het nog rustiger te maken. Onnodige prulletjes weg en veel dingen in één kleur houden!

room 2.3

We waren bij de Ikea, en natuurlijk moest ik nieuwe cactusjes meenemen! Deze cuties zijn het geworden, er waren nog maar weinig met witte potjes!

room 2.5Zoals ik al zei, zijn sommige delen nogal volgebouwd (kledingkast kuch kuch, stash kuch). Maar zo heb ik wel alles binnen handbereik! Ik vind de Engelse vlag zo tof, maar ik denk dat ik die toch maar weg haal, aangezien het mijn muur wel veel drukker maakt. Ach… over een maandje is het vast weer allemaal anders hihi!

Nogmaals sorry dus, voor het waardeloze post-ritme, maar deze vakantie geldt dus niet echt als een vakantie voor mij.. Ik doe mijn best om het weer op te pakken, dan ga ik nu lekker aan het werk!

Alvast een hele fijne kerst! ❤

Liefs!

4 gedachtes over “Room make-over 2.0

  1. Pingback: HAPPY NEW YEAR | epeheel

Geef een reactie

