New in; MUA en MAC

2014-12-21 17.52.41

Had ik al gezegd dat deze vakantie niet aanvoelt als vakantie voor mij? Ik geloof het wel, maar ik zeg het gewoon nog een keer. Deze vakantie voelt absoluut niet als vakantie, aangezien ik bijna elke dag moet werken. Veel mensen reageren dan met “Ja maar je verdient wel geld zo” en ja, dat is zo, maar help, ik geef het ook zo weer uit. Zo ook een week geleden.. toen ik even in Groningen was en per ongeluk op de MAC afdeling in de Douglas belandde, nadat ik al twee oogschaduw palettes bij de Kruidvat kocht. Oeps. Geld weg. Maar nu kan ik je wel laten zien wat ik heb gekocht!

Oke, ik neem even terug ‘Geld weg’ is niet helemaal waar, ik heb me netjes ingehouden, al zeg ik het zelf. Ik kwam thuis met maar één lipstick, want die stond al zó lang op het lijstje! En aangezien we geen sinterklaas vierden en ook geen kerst zouden vieren, was het wel weer eens tijd voor een cadeautje.

diva by mac Ik nam ‘Diva’ mee, een prachtige donkerrode lipstick. “Hij staat je prachtig, liefje!” Riep de verkoopster, nadat ze hem op mijn lippen had gestift. Liefje? Ach, ze had gelijk! Hij ís prachtig inderdaad. En oeps, zo belandde hij keurig in een groen zakje waarop ‘Douglas’ staat. Jeeej, mijn eerste MAC aankoop is een feit! En ik ben blij, verslaafd, ik wil méér!

 

2014-12-22 13.10.03Daarvóór was ik bij de Kruidvat, aangezien de Kruidvat in ons drop/stad/iets geen MUA verkoopt (en geen derde schap Essence en Catrice heeft, etc. etc.) En zo rekende ik twee palettes af (dat gebeurt er als je niet kunt kiezen). Ik nam de bekende ‘Undressed’ en ‘Undress me too’ mee aangezien de twee andere palettes in het schap me niet echt aanspraken en aangezien ik geen oogschaduw-pro ben, leek het me wel handig om voor deze gangbare kleuren te gaan. Ik merkte trouwens wel direct, dat bij mij ook nog de nodige oogschaduwkwasten ontbreken. Meh.

 

undressed Undressed

mua 2.1 pm Undressed 1e rij vlnr: Puff – Rose Ash – Fawn – Gild – Hazel – Lion

mua 2.2 pm Undressed 2e rij vlnr: Bronze Ore – Burnished Brown – Tawny – Henna – Fuel – Cool Grey

 

undress me too Undressed me Too

undress me too swatches 1eUndress me Too 1e rij vlnr: Naked – Devotion – Shy – Fiery – Lavish – Dreamy

Mua 1.2 pm Undress Me Too 2e rij vlnr: Tranquil – Exposed – Reveal – Wink – Obsessed – Corrupt

Ik vind beide MUA palettes super mooie kleuren hebben die heel draagbaar zijn! De palettes zijn voor deze kwaliteit ook echt heel goedkoop! Undress Me Too is wel mijn favoriet van de twee, vooral de kleuren Wink, Obsessed en Lavish! Heel fijn vind ik dat ik nu éindelijk een matt zwarte oogschaduw in mijn stash heb, Corrupt namelijk, en die is niet eens zo heel slecht qua pigmentatie! Van Undressed vind ik de kleuren Cool Grey, Burnished Brown en Gild het mooist! Wel zijn in het algemeen de glimmende kleuren beter gepigmenteerd dan de matte kleuren, iets wat ik wel jammer vind. Maar hey voor zes euro mag je absoluut niet klagen, de kwaliteit is prima!

Dus, ik heb niet bizar veel gekocht, maar toch is dit wel de nodige uren werken voor mij! Maar ik heb er zeker geen spijt van, want de lipstick en de oogschaduws heb ik (nu al) heel veel gebruikt! Wel ben ik bang dat ik binnenkort de Douglas weer induik, op zoek naar nog meer liefdes van MAC…… 😀

Wat is jouw beste make-up aankoop ooit?

Liefs!

3 gedachtes over “New in; MUA en MAC

  1. Mooie review, ik moet ook maar eens Mac producten gaan aanschaffen.
    Over je comment op mijn blog: natuurlijk mag je het in je Facebookgroep plaatsen! Zou ik je wat duidelijkere foto’s van mijn schoenen, de zolen etc sturen? Je e-mailadres kan ik zo snel niet vinden maar het mijne is lemontierres@gmail.com – als je meer foto’s en zo nodig hebt laat het even weten! Liefs Sjoukje

Geef een reactie

