HAPPY NEW YEAR

2015

GELUKKIG NIEUW JAAAR! (mag het nog?) Ik hoop dat je een fijne jaarwisseling hebt gehad! Ik had gehoopt op een feestje, maar het werd de oudejaarsconference van Youp. Dat was ook wel even genieten trouwens! Lekker op de bank met het vriendje het nieuwe jaar in. Helaas hebben we niet van 23:59 tot 00:01 gezoend ofzo. Lekker cliché, of is dat al niet meer zo’n ‘ding’? De champagne was lekker en nu is het tijd voor de doelen die ik afgelopen maand op de planning had staan, en nieuwe doelen (geen voornemens) voor januari. Take a loook

dec. goals2.0

December had ik me voorgesteld als een maand waarin ik weer even rustig kon worden. Lekker van mijn vakantie genieten, een beetje ritme erin gooien en georganiseerd worden voor het nieuwe jaar. Nou…

Ik kan jullie in ieder geval vertellen DAT IK MIJN AUTOTHEORIE HEB GEHAALD! Ik was echt zo blij en het voelde heel ongeloofwaardig toen er ‘voldoende’ op het scherm verscheen; dat betekent dat het goed is, right? “Ja hoor je bent geslaagd” zei de vrouw. YES! In twee keer welliswaar, een keer de ‘oude’ methode (klassikaal in een zaal) en de laatste, succesvolle keer op de ‘nieuwe’ manier, in een kamertje met je eigen scherm op je eigen tempo. Ik vond het laatste echt veel fijner.

Helaas, heb ik geen poging gedaan tot lezen afgelopen maand. Ik ben een soort leesmoe. Eerder sliep ik zelfs met mijn boeken en waren ze niet bij me weg te slaan. Ik vind het jammer dat ik nu bijna niet meer lees. Zelfs voor Nederlands loop ik twee boeken achter. (Stom bezig.)

Mijn kamer, zoals je misschien wel hebt gezien, is wel veranderd! Iets meer georganiseerd, maar nog steeds niet helemaal zoals ik het graag zie. Gelukkig kan ik daar nu verder aan gaan werken. Ooit bereik ik een fijne rustige mooie kamer. ofzo  ❤

En JA ik ben bezig met mijn French wardrobe, het is moeilijk om niet alle leuke dingen te kopen die ik tegenkom, maar het is het waard! Het voelt nu meer als een missie als ik ga winkelen, om thuis te komen met dingen die écht een goede aanvulling zijn. En winkelen met een missie is leuk.

Dat ‘ritme creëren’ door om tien uur ’s avonds te gaan slapen is compleet gefaald. Ik ga nog steeds te laat slapen en veel rust heb ik ook niet gehad aangezien ik sowieso nu twee weken aan het werk ben in plaats van vakantie aan het vieren. Nouja, dat maakt januari misschien beter, aangezien ik dan weer een leuk salaris ontvang!

Processed with VSCOcam with hb1 preset

En dan is het 2015! Een nieuw jaar, nieuwe kansen en hopelijk wordt dit jaar meer mijn ding, waarin ik mezelf meer leer kennen en een idee krijg over wat ik nou eigenlijk wil. Ik heb alleen geen zin om daar nu al doelen voor te stellen haha, dus ik wacht nog eventjes af. De doelen voor deze maand zijn perfect voor januari. Al zeg ik het zelf.

In vwo 5 en 6 hebben we (bij ons op school) maar een half jaar gym. In de 5e het tweede half jaar en in de 6e begin je een half jaar met gym. Maandag gaat voor mij het nieuwe rooster in. (mijn nieuwe rooster is om te janken, zonder grapjes) En ik heb dus ook gym nu! Redenen om sportschoenen te kopen, zodat ik dan ook weer eens kan gaan sporten náást gym op school. Hardlopen is iets wat ik eerder heb geprobeerd en ik probeer het gewoon opnieuw. We gaan het zien.

Het klinkt misschien een beetje vreemd, dat ik een perfect kerstcadeau wil kopen, maar mijn kerstpakket was een cadeaukaart met een waarde van 35 eurootjes en daar ben ik heel blij mee. Dit mooie bedrag wil ik dan wel aan iets moois uitgeven, ik wil mijn eerste kerstpakket dus mooi besteden aan iets waar ik heel blij van word.

Ook wil ik dit jaar een dagboek gaan bijhouden, zoals ik vroeger ook deed. Om te beginnen dus elke dag in de eerste maand van dit mooie nieuwe jaar. Als voorproefje, en als test.

En aah, ik wil fotograferen. Er mee bezig gaan, het ontdekken, uitproberen, alles. Sommige bloggers (ook niet-bloggers) schieten zúlke prachtige plaatjes. Dat wil ik ook. Lets figure out.

En ha, lekker simpel, ik wil een nieuwe agenda. Mijn schoolagenda ben ik een beetje beu en ik ben verliefd op deze moleskine agenda. Centjes dus.

Heb je speciale voornemens voor 2015? Of ook een maandelijks doelenlijstje?

Liefs!

5 gedachtes over “HAPPY NEW YEAR

  1. Jammer dat je weinig tijd hebt gehad om te lezen. Wel heel goed dat je je autotheorie hebt gehaald! Ik heb een artikel geschreven met tips om te beginnen met hardlopen. Misschien heb je er nog wat aan 🙂 Ik vond het in het begin ook erg lastig, maar nu vind ik het heerlijk!

    Ik heb zelf niet echt voornemens. Behalve om meer stil te staan bij mooie momenten 🙂

Geef een reactie

