Pre-birthday wishlist

pr-bd wl

Oké, ja, ik ben pas over een maand jarig, maar jeetje ik word zo hebberig en enthousiast als ik nu door de (online) winkels banjer! Hebben, hebben, hebben, hebben, óók hebben en ja, hebben! Gelukkig heb ik een excuus, – dat ik over een maand ‘al!’ jarig ben- en dus ja, zo ontstaat er ook een lijstje. Een lijstje waar ik blij van word, en blijheid deel ik graag met jullie!

Wishlist jan-feb

H&M Home – ‘Marmeren’ schaal

Oké, dit is een minder blij puntje in al die happiness, aangezien de práchtige schaaltjes met marmeren look compleet uitverkocht zijn. H&M liet me via Twitter weten dat ik de site in de gaten moet houden, “misschien komen ze nog weer online.” Ik vind ze zó prachtig. Mooi, geweldig, schitterend. Ja.

Mac lipliner

Ik weet om eerlijk te zijn niet zo goed welke kleur ik hier geselecteerd heb, maar ik wil voor de kleur gaan die bij de lipstick Diva hoort. Aangezien ik die lipstick laatst heb aangeschaft, en ik toch wel lipliner er bij wil. Maar om die meteen te kopen vond ik een beetje ver gaan, dus staat die op mijn lijstje, misschien krijg ik mijn lieve oma zo ver om naar de Douglas te gaan.

Chelsea boots van Invito

Deze laarsjes staan al heeel lang in mijn winkelmandje en ik vind ze echt zooo mooi! Maar helaas, ik word niet heel blij van de prijs. Ze zijn die honderd euro vast meer dan waard, maar ik vind de stap toch wel even groot. Ik loop bijna nooit op hakken, en om dan meteen 100 euro uit te geven aan schoenen die ik misschien toch niet ga dragen… Lastig!

Sportlegging H&M

Ik ben dus weer begonnen met sporten, maar merkte ook meteen dat de nodige sportkleding nog wel ontbreekt. Ik heb welgeteld één trainingsbroek (een hele fijne van America Today) dus werd het tijd voor een mooie sportlegging. En ja, ik speel wel op safe met zwart.

Purity cleanser van Philosophy

Een van de best verkochte producten van Philosophy, ik lees er steeds meer lovende dingen over en ik wil ‘m graag uitproberen! De prijs staat me een béétje tegen, terwijl het veel erger kan met verzorgingsproducten. Ik heb moeite met bedragen boven de €15,- ofzo, stom toch?

wl2

Daniel Wellington Watch

Over bedragen boven de €15,- gesproken! Dit is ook geen lieverdje qua prijs. Maar zóó mooi! Tijdloos – hahahaha-.

Fjällräven Kånken rugzak

Ik ben al een hele poos uitgekeken op mijn Eastpack en wow toen kwam ik deze pareltjes tegen! Het lijkt een beetje een hype, steeds meer mensen hebben zo’n rugzak, maar bij mij op school heb ik er nog geen gespot (gelukkig). Ik twijfel nog wel over de kleur, maar donkerblauw, legergroen of zwart vind ik het mooist! Ik hoop echt dat ik deze voor mijn verjaardag krijg.

Pandora Ananasbedel

Ik heb dit lieve bedeltje al eerder genoemd en ik hoop dat mijn verjaardag dé dag wordt waarop ik dit leuke bedeltje aan mijn armbandje mag schuiven. Ananasjes lijken ook een hype, ik doe er vrolijk aan mee hoor! Het is een mooie, lekkere vrucht (behalve ananas lust ik eigenlijk geen fruit(?)) en ja, schattig gewoon.

Hope in a jar

Alleen die titel vind ik al leuk! Ook dit product (dit keer wel écht prijzig) is van Philosophy en hierover heb ik ook erg veel goeds gehoord. De crème moet heel fijn zijn voor je huid en ja ook de verpakking doet mij smelten. Ik en verpakkingen….

Moleskine notebook-agenda

En dan als laatste, voordat ik jullie ga vervelen met dit lange lijstje, een agenda! Jennie from the blog deelde een sportkalender om zelf de maken/customizen en ik werd hier heel enthousiast van! Ik ben álle winkels langs geweest en nergens kon ik een normale kalender kopen. Idioot toch? Nou, het kan nog gekker, want het is ook héul lastig om een agenda te krijgen. Deze agenda van Moleskine heeft een week-indeling met daarnaast een pagina voor notities. IDEAAL! Helaas, onverkrijgbaar. Maar ik laat het er niet bij zitten, ik blijf zoeken naar de ‘Large’ versie! (de poket versie is net zo groot als mijn telefoon en jeetje dat is klein voor een agenda)

Nog maar een maandje dus, en dan ben ik 17! 17 klinkt toch al wel toffer dan 16, en ja! Dan mag ik theoretisch gezien afrijden! Ik ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren..

Heb jij nog items die je héél graag wilt hebben?

Liefs!

3 gedachtes over “Pre-birthday wishlist

  1. Op boohoo.com hebben ze heel veel soorten chelsea boots, die niet zo duur zijn 😉 Daar heb ik mijne ook vandaag. Ik had precies hetzelfde ‘probleem’ als jou.

  2. Pingback: Verjaardagscadeautjes | epeheel

Geef een reactie

