Sportoutfit

time to workout

Sporten is voor mij nooit iets geweest wat ik leuk vond. Op de basisschool probeerde ik al onder gym uit te komen en nog steeds is het niet mijn favoriete vak. Ook met sport ná school ben ik op jonge leeftijd gestopt, muziek vond ik leuker en mijn ouders vonden het prima. Maar nu, een aantal jaren later, begin ik toch een beetje spijt te krijgen van mijn barre conditie en niet zo geweldige lichaam. Tijd om te sporten! Ik stelde deze maand het doel om te gaan hardlopen, maar wel in fabuleuze kledij natuurlijk! Nu ik toch ziekjes thuis zit, deel ik mijn nieuwe aanwinsten vandaag!

Sportkleding is verre van fabuleus te noemen als je het vergelijkt met de pronkstukken op de catwalk, maar het lichaam dat je kunt bereiken met sporten is dan wél fabuleus genoeg om mee te kunnen pronken op de catwalk -haha-.  Aangezien mijn pakketje wat verlaat binnenkwam had ik gisteren geen artikel voor jullie (stomstomstom) Maaar here it is!

Oh, even excuses voor de geweldige kwaliteit van mijn foto’s!

top1

Als eerste besloot ik dat ik een fijne top nodig had. Ik vond deze wel simpel en leuk. Er zitten ‘ademende’ delen bij je borst, oksels en rug en speciale gaatjes in de mouwen voor je duimen. Hier te krijgen voor €19,99

broek1

Een hardlooplegging is ook wel prettig om te hebben. Ik vind het fijner om in strakke kleding te sporten dan om in loshangende (broeken vooral) rond te rennen. Deze legging zit echt als een tweede huid ❤ Er zitten ook ‘ademende’ delen bij je knieholtes, ritjes in de pijpjes, reflecterende streepjes op je benen en een klein vakje achter voor een sleutel bijvoorbeeld. Hier voor €29,99.

shoe1En dan, waar het mee begon, de sportschoenen! (Mooie gestreepte sokken ook, erg charmant) Goeie schoenen zijn erg belangrijk dus koop zeker niet normale gympjes voor een tientje. Ik kocht deze Nike Dual Fusion Lite bij de Aktiesport en jaaa ik ben zo blij! Ze lopen echt heel lekker! (En zo mega duur waren ze ook niet eens! Daarbij is er nu ook sale) Hier bijvoorbeeld! Ik vind het trouwens wel aan te raden om sportschoenen in de winkel te kopen, dan kun je goed vergelijken, advies krijgen en weet je zeker dat het goed zit!

OH EN JONGENS HET SNEEEUWT!

eerstesneeuwvan2015

Volg je me al op bloglovin‘?

Liefs!

6 gedachtes over “Sportoutfit

  1. Oeh, kun je na een paar weken sporten vertellen hoe de legging je bevalt? Bij veel leggings die ik heb gehad ga je er na een tijdje ‘knieën’ in zien en tijdens het hardlopen zakken ze heel vaak af bij mij. 😦

Geef een reactie

