Tattoo inspiratie

tumblr_n3q75x96Wv1r2gd4ko1_500

Als ik ergens een sucker voor ben, dan is dat voor tattoo’s (en mannen met baardjes). Ik kan uren kijken naar plaatjes van tattoo’s en het liefste laat ik er dan ook gelijk eentje zetten. Aangezien ik like obsessed begin te worden met cactussen wil ik zeker een doodle van een cactus op mijn lichaam gaan vereeuwigen, maar voordat het zover is, lijkt het me leuk om wat plaatjes te delen waar ik enthousiast van word. Tattoo inspiratie dus! Oh, voordat je helemaal negatief wordt dat ‘tattoo’s zonder betekenis waardeloos zijn’ ALLES VOOR DE KUNST oké?

Alles voor de kunst is een goed motto, maar toch blijf ik zelf voorzichtig met het plannen van tattoo’s omdat ik het toch het mooiste vind als er een betekenis achter zit. Ook zou ik zelf wel gaan voor plekken die je kunt bedekken omdat ík een tattoo wil en dat niet voor iedereen zichtbaar hoeft te zijn.

EN Nu over naar de leuke plaatjes die ik heb uitgezocht……..

tattoo1

Oke, mocht je niet van Arctic Monkeys houden, dan kun je deze eerste drie gelijk overslaan. De eerste is namelijk Alex Turner’s handtekening, daarnaast zie je 505 (fav. liedje) en daarnaast hun mooie logo’s. Die ‘505’ wil overigens op mijn middelvinger, niet op mijn pols 🙂 Voor de rest weet ik geen plek, ik weet überhaupt niet of ik die ooit laat zetten.

tattoo2

Ik moet toegeven dat de komende plaatjes vooral ‘outlines’ zijn van allerlei vormen. Lekker minimalistisch, zo heb ik tattoo’s het liefst. Toch kan ik niet zeggen dat ik al deze tattoo’s daadwerkelijk zou willen hebben, maar tattoo’s op vingers en voeten vind ik mooi. en deze zijn toch heel schattig?

tattoo3

Jennie from the blog heeft zo’n hartje heeft op die plek! Té schattig vind ik dat! Zoals ik net al schreef vind ik (kleine) tattoo’s op voeten erg lief, helaas heb ik maar twee voeten dus keuzes hé -haha-. Oh, en een tattoo in je nek vind ik ook een prachtige plek, al weet ik niet wat ik daar dan zou willen hebben.

tattoo4

Minimalistische tattoo’s…. geometrische vormen…. mooi…….

tattoo5 (1)

De eerste foto vond ik echt heel mooi, al zou ik daar nooit een tattoo willen.. Vooral de middelste vind ik geniaal! Een wereldkaart op je rug laten zetten en vervolgens de landen inkleuren waar je bent geweest! Helaas zie je je rug zelf nooit…. (en hállo unicorns, do I need to say more?)

tats

Ananassen en cactussen vind ik prachtige vruchten/planten/dingen. Misschien laat ik wel een cactus uit m’n logo zetten (dat zou best grappig zijn) Oh en die laatste foto is natuurlijk een grote grap. (wel een goeie)

Een beetje een random post dus, ik zou nog véél meer kunnen laten zien, maar hey, een Tattoo Inspiratie deel #2 dan maar?

Wat vind jij van tattoo’s? Heb je of wil je ze zelf ook?

Liefs!

2 gedachtes over “Tattoo inspiratie

  1. Awww, die kleine in het begin zijn zo schattig! Zelf heb ik geen tattoo’s en ik denk niet dat ik er ga nemen, omdat ik na een maand dan alweer iets nieuws wil, haahahha.

Geef een reactie

