Camera’s + HELP?

wpid-20141123_163447.jpg

Wist je dat camera’s het niet leuk vinden om in een hoek getrapt te worden? Dat dacht ik al.

Dit is wel wat ik wil doen als ik fotografeer oeps. In mijn hoofd creëer ik een beeld dat ik wil bereiken en mijn perfectionisme verpest het. Natuurlijk worden de foto’s niet exact als in mijn hoofd, de beelden die ik wel schiet zijn ook mooi. Maar mooi vind ik ze niet, niet zo mooi als het beeld dat ik voor ogen had..

wpid-20150110_171602.jpg

Ik vind het fijn om dingen vast te leggen, vooral de momenten die spontaan worden vastgelegd vind ik het mooist. Omdat ik daar geen beeld over in mijn hoofd had. Anders was het toch niet zo geweest als ik wilde.


PicMonkey Collage555

Ik baal enorm als de fotos in mijn hoofd mooier waren, ik bewonder mensen die naar mijn idee de foto’s maken die ik had willen maken. Jeetje.

Een soort van hersenspinsel, maar ik heb nodig!

Het punt is, ik wil een camera kopen maar ik weet er te weinig vanaf. Ik ben ontzettend benieuwd waarmee jij je foto’s maakt, wat een fijne camera is en waar je op moet letten bij zo’n investering. Tips voor winkels mag ook. (Ik woon wel in Groningen hoor :p) Weet iemand iets?

Liefs!

6 gedachtes over “Camera’s + HELP?

  1. Oeh, ik ben stiekem ook opzoek naar een (budgetproof) goede camera, want voorlopig gebruik ik gewoon de camera van mijn iPhone 4S. Houd me op de hoogte van je camera-zoek-journey!

    • Ik ben ook aan het sparen nu. Welke camera heb je? Ik ben erg benieuwd namelijk naar welke soort camera’s het beste zijn en waar je op moet letten bij het kopen van een goede camera! 😀

  2. Oh zo ontzettend lastig, ik begrijp je helemaal! Ik heb zelf een Canan 550D, een ontzettend goede camera waar je veeeeel meer mee kan als wat ik er nu mee doe. Zo zonde maar ik ben zo vreselijk a-technisch als wat. Ik kan gewoon het geduld niet opbrengen om er mee aan het prutsen te gaan!
    Ik ben zelf erg blij met mijn Canon en heb ‘m gewoon bij mediamarkt gekocht! Ik kan je weinig tips geven maar ga gewoon eens rondkijken en vragen stellen zou ik zeggen! 🙂

    Fijne zaterdag! Liefs Rosie

Geef een reactie

