Doelen voor Februari

Processed with VSCOcam with hb1 preset

Een beetje een latertje, kun je dit artikel wel noemen! Sorry, ik heb echt teveel dingen aan mijn hoofd. Het is al weer februari EN IK BEN AL WEER BIJNA JARIG. Ik moet zoveel dingen doen en regelen en rust nemen en afmaken… Maar je wilt vast weten wat er van mijn doelen terecht is gekomen.. lees gauw verder!

Februari begon vreselijk en absoluut niet zoals ik had gepland. Ik wil er niet veel over zeggen omdat het toch wel te privé voelt, maar het komt er op neer dat ik ben gedumpt. En dAT DOET PIJN JA. Ik heb het er moeilijk mee, maar dat hoort zo, zeggen ze. Dat ik dit helemaal niet wil en dat ik hem vreselijk mis, doet er helaas niet meer toe, zeiden ze ook.

Dat maakt ook dat ik al mijn motivatie een beetje kwijt ben. De doelen voor februari zullen niet te ambitieus zijn, ik, met name mijn lichaam, wil niks meer.

Maar als ik kijk naar hoe ik het er in januari heb afgebracht, wilde mijn lichaam sowieso al vrij weinig meer.

– Hardlopen  Stond op nummer een omdat ik heel graag weer fit wilde worden. Ik heb de eerste paar weken heel enthousiast gesport, maar toen de winter toesloeg heb ik het een beetje opgegeven. Ik kom voorlopig even niet meer buiten.

– Ik wilde een perfect kerstcadeau kopen van mijn cadeaukaart-kerstpakket. Ik heb alleen nieuwe film voor mijn Instax mini gekocht, maar een perfect doel voor het overige geld heb ik helaas nog niet gevonden!

– Een dagelijks dagboek bijhouden is gewoon écht niks voor mij. Ik kan het net twee dagen volhouden maar daarna vergeet ik het totaal. Ook wist ik niet zo goed wat ik moet schrijven als ik alleen naar school ben geweest en er verder gewoon niks is om te vertellen.

– Fotograferen wordt voor mij wel een steeds serieuzere feeling. Vastleggen vind ik vooral fijn. Maar afgelopen maand heb ik er niet veel mee gedaan. Ik geef dit nog een kans in februari!

– Ik wilde een nieuwe agenda halen maar besloot dat dat toch niet héél handig zou zijn. Ik heb, zoals in mijn wishlist stond, mijn oog laten vallen op een Moleskine notebook-agenda. En deze zijn alleen nog verkrijgbaar in 18-maand versies. vanaf JUNI 2014. Dat zou betekenen dat ik bijna een jaar uit het agenda nooit zal gebruiken. Ik wacht wel tot Juni en dan koop ik een voor 2015-2016!

2015-02-03 22.06.05

Hoewel ik dacht dat februari ‘onze maand’ zou worden, werd ik wel even mooi met mijn neus op de feiten gedrukt.. Dan nog niet te spreken over valentijnsdag. Toch wel lastig dat de winkels vol liggen met lieve cadeautjes, ookal deden we eigenlijk nooit iets speciaals.

Het leek me wel slim om het dan maar ‘mijn maand’ te maken; ik hoop nog steeds dat het wél ‘onze maand’ worden kan. een lijstje met positieve en negatieve kanten van mezelf en daar aan werken, zou misschien een goed punt zijn.

Ook wil ik deze maand wél gaan fotograferen. Lekker naar buiten en plaatjes schieten. Je voelt het vast al aankomen…… hoe mooi was het geweest om dit samen te doen…

Vrijdag ben ik jarig! En het staat al gepland, maar voor het eerst in like 5 jaar ga ik mijn verjaardag vieren. Met vriendinnen bedoel ik dan. Ik weet niet meer zo goed waarom ik het zo lang niet meer heb gedaan.

Nog steeds geef ik te veel uit ongeveer  dus ik wil zorgen dat ik zoveel mogelijk geld ‘opzij’ zet. Als ik dan al iets wil kopen deze maand, dan mag ik maximaal 50 euro uitgeven. Deal!

En, dan toch, moet ik écht iets gaan doen voor school. Veel vakken haal ik nog wel met af en toe opletten en wat huiswerk maken. Het was leuk om te zien wat ik er vanaf bracht zonder al te veel te doen, maar het zal me niet helpen aan het einde van het jaar. Volgende week begint de toetsweek, dus lets do this. Plannen en waarmaken die handel.

Dát waren dan mijn doelen. Sorry voor het sentimentele deel, maar ik ben op het moment echt heel sad.

Liefs!

3 gedachtes over “Doelen voor Februari

  1. hoe zo geen dagboek bijhouden? je doet het op je blog en je legt het soms ook nog vast in beeld! het is maar net hoe je er naar kijkt. je bent heel goed bezig. En wat je vriend betreft, je hebt nu niets aan het volgende: maar in de toekomst kom je er een tegen die nog leuker is. Moeilijk voor te stellen he? Maar het is echt zo! sterkte met alles.

  2. Even verdrietig zijn, chocolade eten, jankfilms kijken, verdrietige plaatjes op Tumblr bekijken en verdrietige liedjes luisteren… En dan weer verder ! Je hoofd niet laten hangen, een beetje girlpower d’r in. 🙂 Want weet je wat ze nog meer zeggen..? What doesn’t kill you makes you stronger! Geniet alvast van je verjaardag, leuk dat je vriendinnen komen, zeg! Een beetje quality-time doet je vast goed 🙂 en natuurlijk heel veel succes met je toetsweek ! You can do this 💪
    Liefs💕

Geef een reactie

