It’s my birthdaaaay!

image

Yay! Voor het eerst sinds jaren voel ik me weer echt jarig! Dat fijne gevoel van toen ik klein was en niet kon wachten op de visite met cadeautjes.

Ik kan niet zeggen dat ik me ouder vóel, maar hey, ik ben 17!! Eindelijk mag ik afrijden voor mijn rijbewijs (theorethisch gezien dan, hahaha)

Ik hoop dat jij ook een fijne dag hebt, tot morgen!

Liefs!

5 gedachtes over “It’s my birthdaaaay!

  1. Leuk om je weer vrolijk te zien ! Je blijheid straalt door de blogpost heen 🙂 je besmet mij er ook een beetje mee, haha!
    maar van hare gefeliciteerd natuurlijk en maak er een mooie dag van ! 😘

Geef een reactie

