Verjaardagscadeautjes

2015-02-08 15.08.27

Hoewel ik vrijdag zei “tot morgen!”, bleek mijn planning niet helemaal te kloppen. Het weekend was een chaos, dus deel ik vandaag pas mijn verjaardag met jullie. excuses, excuses. Maar ik heb hele fijne cadeautjes gekregen! Is mijn wishlist van pas gekomen?

1423235361093Yay taaart! Hierboven zie je een stuk vanilleslagroomvlaai, met natuurlijk kaarsjes. Fijn!

Vrijdag werd ik wakkergemaakt met een ontbijtje op bed en een nieuwe schooltas, super leuk want deze kon direct mee naar school! Nadat ik de hele dag op school had gezeten, was het tijd voor visite. Ik houd helemaal niet zo van visite, maar dit was best gezellig hoor! Mijn moeder heeft zo’n lieve tante. Ze is dik in de 80 en bijna twee koppen kleiner dan ik (en ik ben al maar 1,65!) Het is zo’n aandoenlijk mens, en echt heel erg lief. Ik heb haar afgelopen jaar pas ontmoet, terwijl ze me m’n hele leven al een kaartje stuurt op mijn verjaardag. CUTE. Verder waren mijn opa en oma er, mijn oom en tante en mijn moeders vader en haar zus.

Voor zaterdag had ik dit artikel dus in gedachten, alleen wilde ik ál mijn cadeautjes in 1 keer showen, dus moest ik wachten tot zondag, aangezien ik zaterdagavond nog uiteten ging met 5 vriendinnen! (maar je hebt gemerkt dat het er zondag niet van is gekomen). Het was een hele gezellige avond met veel lekker eten waarvan helaas geen foto’s zijn gemaakt. Alleen een paar niet-zo-charmante foto’s van mij en mijn ijsje omdat ik vuurwerk op mijn ijsje kreeg. (yay voor jarig zijn in een restaurant!) Maar je snapt natuurlijk wel dat ik die niet ga delen hahaha.

OVER OP DE CADEAUTJES want daarvoor ben je hier tenslotte (denk ik)

2015-02-08 15.01.29

En jaaaa ik heb de Kånken schooltas gekregen!! Dit is de ‘big’ uitvoering, en deze is perfect voor al mijn schoolboeken (want dat zijn er nogal wat op de ‘zware’ dagen) Ik ben er echt méga blij mee. Ook kreeg ik een plaid met bijpassend kussen in een súúúper fluffy uitvoering en een heerlijk zachte badjas van mijn ouders, mini oorringetjes én een krukje die niet op de foto staat, als nacht-tafeltje voor bij mijn bed. Het is een simpele driepoot met ombre-poten (hout-wit) en hij is LEUK. Van mijn opa en oma kreeg ik geld en het Pandora ananasje (ook van mijn wishlist) en van de andere familieleden kreeg ik geld. Oh, én dat leuke notitieboekje linksboven met ‘be awesome today’ op de kaft. ❤

2015-02-08 15.02.19

En dan nog de cadeautjes van mijn lieve vriendinnen! Allereerst kreeg ik een heel lief dienblaadje met een waxinelichthouder en een lief kaartje met geld. Ook kreeg ik een lekker setje met douche spullen en een boek ‘het boek met alle antwoorden’- Carol Bolt. Zo’n boek is natuurlijk niet een waarheid, maar het is toch wel erg leuk om af en toe je vragen te peilen en er richtlijnen uit te halen! Het grootste cadeau op de achtergrond was echt een verrassing voor me! Echt zo leuk dat ze allemaal foto’s van ‘ons vriendinnengroepje’ heeft verzameld en bij elkaar gestopt! Die gaat sowieso een mooi plekje krijgen ik mijn kamer! En van de andere twee vriendinnen heb ik een kaartje met geld gekregen. Ook heel lief, aangezien ze wisten dat ik spaar voor een nieuwe camera, en ja dan is geld wel heel erg welkom!

Linksonderin ligt ook nog een gezichtsborstel die ik zaterdag nog even meepikte bij de Kruidvat. Over gezichtsreinigers hoor je steeds meer en die van Clearasonic schijnt heel goed te zijn, alleen was ik nog niet overtuigd en het is ook niet eventjes een bedrag wat je neerlegt. (ik in ieder geval niet, van iets waar ik niet zeker van ben) dus leek het me wel tof om de budget-variant te proberen!

Ik heb ondanks de omstandigheden een hele fijne verjaardag gehad en ik vraag me eigenlijk af waarom ik het al zo lang niet met vriendinnen had gevierd. Ik hoop dat daar nu verandering in komt en dat het volgend jaar weer kan! (wat dan misschien wel een van de laatste keren is omdat we daarna gaan studeren 😥 )

Hoe vier jij je verjaardag?

Liefs!

2 gedachtes over “Verjaardagscadeautjes

Geef een reactie

