Review: Action lipsticks

lipsticks

Make-up is leuk, en goedkope make-up is soms nog veel leuker! Ik kwam dit setje lipsticks tegen bij de action en móest ze proberen. Van mooie rood-paarse lipsticks heb ik nooit genoeg!

Ik blijf altijd op zoek naar fijne budget make-up. En over lipsticks van de Action heb ik al veel goeds gehoord, dus yay. Hier een review!

2015-02-05 17.22.11

Ik had al vaker bij de action gekeken, maar steeds waren er geen kleuren die me aanspraken. Ik vind lichte kleuren bij anderen altijd heel leuk staan, maar zelf zou ik ze niet zo snel kopen. Dit keer lag er een setje met donkere kleuren; Cranberry en Rose Red!

2015-02-05 17.20.40

2015-02-05 17.16.17

2015-02-04 17.07.57

De donkerste van de twee is dus Cranberry, deze vind ik het mooist denk ik. Hij is lang niet zo donker als Diva van MAC, maar hij doet me er wel heel erg aan denken. En vampy lipkleuren vind ik gewoon het mooist!

2015-02-05 17.19.53

2015-02-04 17.07.06

En… Rose Red! Een ja, roodroze kleur. Ook erg mooi, maar ik blijf toch wel heel erg hangen in kleuren met een paarsere ondertoon. Ik heb niet zoveel met roze, maar misschien gaat deze lipstick daar nog verandering in maken!

2015-02-04 17.13.54

Swatches: de bovenste is (natuurlijk) Cranberry, en die daaronder is Rose Red. Ik vind op de foto het verschil niet héél groot, wat ik in het echt wel wat duidelijker vind. Ik had ook face-foto’s voor jullie, maar daarop was gewoon helemaal geen verschil te zien, dus die laat ik dan ook maar achterwege. (Misschien lukt het me nog een keer, als jullie dat echt heel graag willen). De lipsticks zijn hun geld wel echt méér dan waard. voor €0,89 per setje. Essence lipsticks vind ik nog wel eens droog aanvoelen, maar deze van de Action voelen superzacht aan op je lippen! De kleur is prima op te bouwen, en blijven zeker een paar uur zitten!

Volg je me al op bloglovin?

Liefs!

Een gedachte over “Review: Action lipsticks

  1. Oh wow, deze lipstick is best wel mooi! Zelf heb ik een perzikkleur en een licht roze van de Action, gewoon om te kijken hoe die kleuren mij zouden staan. Die lipsticks zijn helaas echt flut, meer een soort hele rare lipgloss :(.

Geef een reactie

