New in; Urbanears!

2015-02-15 15.04.39

Toen de Free record shop bij ons failliet ging, was er uitverkoop. Op dat moment had ik nieuwe oortjes nodig en een vriendin tipte me dat ze ‘vet goede’ oortjes van Urbanears verkochten. ‘Oké’ dacht ik, en zo kocht ik mijn allereerste oortelefoontjes van Urbanears, ze waren mosterdgeel, kostten een tientje en ik was helemaal happy. Totdat een paar weken terug de rechter kant geen geluid meer gaf…. 

Ik was zó blij met mijn mosterdgele schatjes, dat ik eigenlijk meteen nieuwe wilde. Hoe ik ze ooit in de uitverkoop scoorde voor een tientje was wel uniek, aangezien de normale prijs €50 euro is. Toch nam ik een kijkje op de site van Urbanears. (www.urbanears.com) en OMG ‘Buy one, get one’ actie!

Stiekem wilde ik ook wel een koptelefoon, dus dit kon ik niet laten gaan.

Helaas hebben ze geen mosterdgeel meer, Urbanears wisselt elk seizoen van kleuren, als ik het goed heb, en ook zouden er nieuwe verpakkingen komen, las ik op de site; maakt ook niet uit, acties zijn altijd leuk! De kleuren die meedoen aan de actie zijn ook beperkt, maar ik kwam toch tot twee hele fijne kleuren. Een grijze koptelefoon en donkergroene oortjes.

2015-02-15 15.05.24

Ik ben niet alleen fan van de kwaliteit van het geluid van Urbanears, ook hun vormgeving en zelfs verpakking vind ik super gaaf!

2015-02-15 15.05.55

2015-02-15 15.06.11

2015-02-15 15.06.32

2015-02-15 15.08.01

Deze oortjes heten ‘Medis’ en de kleur die ik koos is Teal. €49.90. Ook krijg je een plug, voor je stereo. Bij elke kleur hoort ook een sticker, die krijg je erbij, samen met een boekje met nóg meer Urbanears etc. Dat vind ik zo cute!

2015-02-15 15.08.06

Het handige aan deze oortjes vind ik, is dat ze helemaal in je oorschelp passen. Die groene dingetjes die je ziet liggen, krijg je in maar S, M, L en XL meegeleverd, zo kun je zelf aanpassen wat bij jouw oor past. Sporten met deze oortjes is geweldig, ze vallen bij mij gewoon écht níet uit.

2015-02-15 15.11.00

2015-02-15 15.11.24-1

2015-02-15 15.12.38

2015-02-15 15.13.27De koptelefoon die ik graag wilde, heet Plattan, een toffe ‘inklapbare’ koptelefoon met kussentjes rondom je oren. Helaas is deze ‘out of stock’ bij de actie. Duuuus nam ik de grijze Humlan! €49.90. Deze is niet inklapbaar en heeft schuimkussentjes.. Geen ramp vind ik. Het ‘bijzondere’ aan deze koptelefoon is, is dat je de delen van stof los kunt halen en kunt wassen. Daarom krijg je er ook een waszakje bij. In de rechterkant zit de mogelijkheid dat iemand anders zijn oortjes/koptelefoon daar in plugt om samen te luisteren. Hoe handig! En weer een sticker; cute!

2015-02-15 15.13.47 2015-02-15 15.13.36

Over het geluid ben ik van beide echt héél tevreden en de koptelefoon is ook best comfy! Oké, na een uurtje of twee voel ik ‘m wel echt zitten.. maar dat heb ik eigenlijk met alle koptelefoons. De kleuren vind ik ook heel gaaf, en het fijnste was natuurlijk dat ik maar €49.90 hoefde te betalen in plaats van het dubbele! De actie is zolang de voorraad strekt, geloof ik. Dus als je interesse hebt, zou ik zeker niet te lang meer wachten!

*dit is géén gesponsorde post*

Volg je me al op bloglovin?

Liefs!

Een gedachte over “New in; Urbanears!

Geef een reactie

