Achtergrondplaatjes, liefdesverdriet en vakantie.

8812938723358_4007386128263_1_56592_tif_picture_Fullsize

Hey! Het is vakantie! Ik ben dólblij, aangezien mijn hoofd nog steeds een emotionele achtbaan is en ik écht uitgeput ben. Eindelijk een weekje om even tot rust te komen en dingen op een rijtje te zetten. Gisteren heb ik mijn kamer zoveel mogelijk van oude herinneringen ontdaan, en dat betekent ook dat veel fotolijstjes leeg moesten… Helaas! Gelukkig heb ik óók alle tijd om naar leuke plaatjes op het internet te zoeken.

(kopfoto: bron download)

Het verdriet slijt, en ik vind het fijn om zo van me af te kunnen schrijven, lieve reacties helpen me echt en daarvoor wil ik jullie ook bedanken! Toch probeer ik de inhoud wel te beperken, het is alweer bijna drie weken geleden, bah! En aangezien ook mijn ex dit eventueel zou kunnen lezen.. Dat heb ik liever niet, maar het is internet en dat is openbaar en ik post dit zelf dus ja. “Dan vraag je er toch om dat het gelezen wordt?” En true, natuurlijk wil ik dat het gelezen wordt! Maar naja, dat snap je misschien wel. 🙂

Anne plaatste onlangs een post met nieuwe bureaublad achtergronden, maar ik had natuurlijk ook een nieuwe achtergrond nodig voor mijn telefoon. Dus ik post vandaag wat leuke plaatjes die je zowel als telefoonachtergrond kunt gebruiken, als natuurlijk printen en in een fotolijstje stoppen. Let’s go!

light-bu-

bron download

ea3e4beeec87f6027e29a4be43402a2bBron – download

zig-zag-background

bron – download

 pattern-green-bkg

Brondownload

wall-background-blue

bron – download

ankertje

bron – download

ice-cream-background

bron

do-nut-background

brondownload

roses-pink

 download

diamond-pink-background

bron – download

Sorry dat ik geen bijzonder boeiend artikel voor jullie heb vandaag, ik wilde een kleine update geven en toen dat een emotionele bende werd, besloot ik om het jullie te besparen. Vandaag nog even een dagje werken en dan lekker van de vakantie genieten, die vanavond goed gaat beginnen bij een vriendin thuis!

Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt (als je die hebt, oeps? hihi)! Ga je nog wat speciaals doen?

Liefs!

P.s. Volg je me al op Bloglovin‘?

Een gedachte over “Achtergrondplaatjes, liefdesverdriet en vakantie.

Geef een reactie

