Hema nagellak

Hema.nagellak.2.0

Toen ik toch bezig was met het uitruimen van mijn kamer, dan ook gelijk maar mijn nagellak-collectie. Ik draag al bijna nooit meer nagellak, en een heleboel lakjes waren uitgedroogd, of gewoon niet meer mijn ding. Dat zorgde voor ruimte. Een kale plek die ik op wilde vullen. Ik was eerder uit van school en ging even langs de Hema, waar ik twee hele leuke lakjes zag liggen. Meenemen! De lakjes van de Hema vallen me elke keer weer heel erg mee, nee wacht, het worden keer op keer favorieten. Ook deze witte en groene vind ik prachtig. Lees verder voor de swatches!

Mijn vorige Hema nagellak review is al weer een hele poos geleden, het werd nu dus wel tijd voor een nieuwe!

Hema.nagellak.2.1

Ik heb een poos gehad, dat ik hélemaal into de nail-art was. Glittertjes, steentjes, plakkertjes, streepjes, dottingtools, stripers en noem maar op. Ik moest het hebben en ik gebruikte het ook. Die periode heb ik nu gehad, en áls ik nagellak draag, dan wil ik basic. Neutrale kleuren, lekker simpel en absoluut geen glittertje. Bij de Hema heb je heel veel keus, ik wist vrijwel direct dat ik een witte nagellak wilde, maar over de andere kleur was ik nog niet uit..

(funfact: ik kan nooit één nagellakje kopen, altijd twee of zelfs meer).

Zo heb ik daar wel even gestaan, verschillende kleuren stiekem geswatcht (want ja hoe zit dat nu? Nagellak heeft nooit een tester, maar iedereen wilt wel graag de kleur kunnen zien op hun nagels..) en toen kwam ik op een lief klein lakje met een mooie groene kleur.

hema.nagellak.2.2Ik heb van verschillende merken witte nagellak uitgeprobeerd, maar nooit was ik happy met het resultaat. Een goed dekkende lak blijkt vaak nog best moeilijk en zeker als de lak dan wit is. Op de gok nam ik deze mee en aah ik ben blij!

hema.nagellak.2.3

Ik ken bijna geen nagellak waarbij je met één laagje klaar bent. Dat is bij deze lak ook niet het geval. Maar met twee laagjes dekt hij perfect! En hij bleef bij mij zeker drie dagen mooi zitten. Super chill, want na drie a vier dagen ben ik vaak toch al zat van de kleur en wil ik wat nieuws. Deze witte lak is van de ‘longlasting’ lijn en heeft nummer 809. De finish is glanzend, er zit 11 ml in het potje en je betaalt daarvoor €2,50 (hier)

Hema.nagellak.2.4

Dit mooie groene kleurtje is ook zéker een goede aankoop geweest. Helaas hebben echt maar enkele lakjes van de Hema een naam, en grotendeels alleen nog maar nummers. Deze kleur is nummer 13!

Hema.nagellak.2.5.1

Hij dekt perfect in twee laagjes en ook deze kleur bleef bij mij zeker drie dagen netjes zitten. In zo’n klein potje zit 7 ml en je betaalt daarvoor €2,25 dat is wel wat prijziger dan de longlasting lakjes, waar 11 ml in zit. Maar oké. Op het flesje staat duidelijk dat dit nummer 13 is, maar online is nummer 13 een totaal andere kleur. Helaas. Zou dit dan een oudere collectie zijn?

Anyways, ik ben heel blij met deze twee in mijn opgeruimde-nagellak-collectie 🙂 Ik heb stiekem al weer zin om nieuwe mooie kleuren te ontdekken!

Wat is jouw favoriete kleur nagellak (van Hema?)

Liefs!

P.s. Volg je me al op Bloglovin’?

3 gedachtes over “Hema nagellak

Geef een reactie

