March goals!

march goals

Oeeh jongens, we hebben februari weer overleefd! De tijd vliegt voorbij, leuke dingen komen op mijn pad en de vakantie was op zich best een succes. Het is ook weer tijd om nieuwe doelen op te stellen, en om te kijken of mijn doelen voor deze maand ook zo’n succes waren…

Het mooie aan de tijd is (en vaak ook het vervelende) dat ‘ie gewoon doortikt. Het is inmiddels alweer (bijna) een maand geleden dat mijn lieve vriendje een eind aan ‘ons’ maakte en BAM. Dat kwam aan, maar ik heb deze maand veel lieve mensen om me heen gehad, samen met hen heb ik Valentijnsdag (clichéee) overleefd en op zich, gaat het nu weer een goede kant op!

2015-02-03 22.06.05

plus- en minpunten lijstje maken
Ik heb me beziggehouden met mezelf en wat ik nu wil. Deze maand heeft veeeel lijstjes opgeleverd en oh, fijn om alles een beetje helder te krijgen!

Fotograferen
Fotograferen heb ik niet bijzonder veel gedaan. Af en toe mooie plaatjes, maar niet zoals ik in gedachten had. Misschien komt dit nog een andere keer, of als ik mijn camera eindelijk gekocht heb!

Mijn verjaardag vieren
Wat me super blij heeft gemaakt deze maand, is dat ik met wat vriendinnen supergezellig mijn verjaardag heb kunnen vieren. We zijn met z’n allen uit eten geweest en het was fijn om gewoon gezellig samen te zijn en te kletsen. Ik snap niet waarom ik dit nooit eerder deed. Maaaar mission completed!

maximaal 50 euro uitgeven
Dit was een goal waarvan ik dacht dat het me wel zou lukken, maar ik heb even geteld (en dat was alleen maar op mijn bankrekening) en ik zit er toch weer veeel te ver overheen. Serieus, ik had geen idee dat ik zoveel uit geef. Deze maand mijn pinpas maar even opbergen!

Plannen en leren voor de toetsweek
Plannen voor de toetsweek heb ik zéker gedaan, maar uhm, een strakke planning werkt misschien toch niet helemaal voor mij. Dingen liepen uit waardoor ik iets had van ‘ach dan alles maar omgooien’ en uiteindelijk werd het vaak pas de dag voor de toets dat ik begon met leren. Daar zijn de resultaten ook naar hoor, jammer, dat zeker.

march.goals

100 dingen wegdoen
Ik zag dat Anne (van http://www.annesolveig.nl) dit had gedaan en het leek me een heel verfrissend iets. Sowieso voelde ik alweer een voorjaarsschoonmaak opkomen gisteren toen het zonnetje volop scheen. Dus hey 100 dingen wegdoen is een mooi begin!

Wegwerpcamera volschieten
Ik heb dus ook nog steeds een wegwerpcamera liggen – ik vraag me af of ‘ie nog goed is-  en deze wil ik wel eens ontwikkelen. Ik hoop dus deze maand

2x per week hardlopen
Ik heb het in januari volop gedaan, maar februari was echt een baal-maandje. Ik wil er in maart weer vol voor gaan, en vind 2x per week hardlopen eerst wel prima.

Butt challenge
Náást dat ik twee keer per week wil hardlopen, leek het me ook wel wat om elke dag in ieder geval wel wat thuis te doen. Een Butt challenge dus. Want booty kweken kan nooit kwaad!

herkansing rocken
As I said, ging de toetsweek niet zo lekker. Het leren ging niet zoals ik had bedacht en de resultaten waren ook best kut. Maar twee vakken onvoldoende van de 10, dus wel een nette score. Maar de rest van de cijfers lagen tussen de 5,5 en de 6,8 (met een uitschieter van 7,3) en op dat laatste na, was ik niet heel blij. Duuuus ga ik economie 3,8 herkansen om daar minstens een 5,5 van te maken!

Dat waren mijn doelen voor maart!
Heb jij nog speciale doelen voor aankomende tijd?

Liefs!

P.s. Volg je me al op Bloglovin’?

2 gedachtes over “March goals!

Geef een reactie

