The best eBay buys 3.0

tbeb.3.0

Mijn laatste eBay-gerelateerde post is alweer veel te lang geleden (november). Maar sinds die tijd is de dollar ook best wel gestegen! Toen was 1 dollar ongeveer 77 cent en nu is dat al bijna 90 cent! Dan scheelt het ineens niet meer zoveel met de euro, en dat was juist het leuke van eBay. Dus wacht ik liever nog even met bestellen en laat ik jullie zien wat de afgelopen tijd binnen is gekomen..

Allereerst wil ik jullie dit superschattige fotoalbumpje laten zien voor foto’s van de Instax mini! Ik schoot namelijk wel steeds foto’s, maar wist niet zo goed waar ik ze moest laten. Het album van Hema zelf, vond ik niet mijn ding. Dus ging ik op zoek naar een leukere, en als je het mij vraagt, heb ik die gevonden!

2015-03-01 14.55.39

2015-03-01 14.58.08

Dit albumpje biedt ruimte voor 64 (!) foto’s, daar kom ik nog lang niet aan toe, dus ik ben zéker nog wel een tijdje zoet met dit ene albumpje. Ik kocht hem in een bieding voor omgerekend iets van €4,50 ofzo en hier kun je hem ook kopen voor $5.58 (dat is nu zo’n €5,-) Het is dezelfde verkoper als waar ik hem weg heb, hij is ook nog in het roze verkrijgbaar en ik vind de kwaliteit echt super!

2015-03-01 14.58.322015-03-01 14.59.35

Dan kocht ik dit handige ‘bolletje’ zoals ik het noem, om mijn oortjes in op te bergen als ik ze meeneem. Dit is voor mijn gevoel iets veiliger (zo trek ik ze niet stuk als ik ze uit mijn tas probeer te halen) en overzichtelijk aangezien dit bolletje gewoon BAM een bolletje is. thanks captain obvious.  De stevigheid valt me heel erg mee en de afwerking is ook heel netjes -behalve dat ‘ie niet perfect rond is OCD – Ook wel handig is dat ik andere kleine voorwerpjes (haarspeldjes, kleingeld, sleutel) er in kan bewaren en dat is een win-win situatie! Hier gekocht voor $1.29

2015-03-01 15.00.31

Toen Jennie (http://www.jenniefromtheblog.com) een poosje terug met een sportkalender kwam en ik daar enthousiast voor raakte, kwam ik erachter dat ik eigenlijk helemaal geen leuke stickers in huis heb! En tóen kwam ik op Lois (http://www.loislorinde.nl) deze stickertjes tegen van eBay! Hier $0.99, super schattig toch?

2015-03-01 15.16.35

2015-03-01 15.25.14

Ook deze plaktattoo’s kom je op Lois haar blog tegen. Hier kun je een heleboel stijlen vinden en de stijl die ik kocht is 08. Ook maar $0.99 per velletje en ik vind de intensiteit van de kleuren echt goed! Hij zit heel mooi, op het feit na dat ik ‘m natuurlijk een beetje heb uitgeveegd 😦 Helaas bleef ‘ie ook maar één dag echt mooi zitten, maar voor dat geld.. ach…

2015-03-01 15.01.54

2015-03-01 15.12.07-1

En, de hype van het moment; double-‘pearl’-earrings. Oorspronkelijk van het merk Dior, die twee prachtige parels met elkaar combineert, maar nu op alle mogelijke manieren nageaapt en op eBay te koop. Ik vond deze wel heel gaaf!  Het is wel een rottig klusje om ze in te doen trouwens aangezien je stekertje bijna op alle plekken wel in de oorbel past, behalve in de juiste hahah. Maar het lukt en ze zijn cooool! (en een beetje zwaar, maar dat zijn gewone hangoorbellen ook wel). Hier te koop voor $1.32

Dat waren mijn eBay aankopen! Laten we stiekem hopen dat de dollar voor onze euro wat gunstiger komt te liggen, zodat ik nog meer veel te goedkope hebbedingetjes kan kopen. muhaha.

Koop jij wel eens wat op eBay?

Liefs!

P.s. Volg je me al op Bloglovin’?

5 gedachtes over “The best eBay buys 3.0

  1. Die neptattoo is evengoed wel heel erg tof zo uitgeveegd, haha. Ik heb, toen ik nog heel regelmatig hardliep, een mp3 speler gekocht voor tijdens het hardlopen. Handig dingetje, al gebruik ik ‘m nu eigenlijk nooit meer.

Geef een reactie

