Mom-jeans outfit

2015-03-10 15.38.05

Laten we het niet hebben over het feit dat ik zomaar twee post-dagen oversloeg. Sorry! HET IS LENTE YOU KNOW. (en nog niet eens officieel) Het maakt me zo chaotisch. Ik wil buiten zijn en fijne dingen doen maar tegelijkertijd moet ik binnen zitten en héél veel voor school doen. Bah. Ik droeg gisteren eindelijk ooit eens mijn MOM-jeans en het leek me wel leuk om mijn outfit te delen..

2015-03-10 15.41.28

2015-03-10 15.41.08

2015-03-10 15.40.32

2015-03-10 15.36.46

2015-03-10 15.36.12

Mom-jeans: H&M / T-shirt: Primark / Sjaal: Boohoo / schoenen: Vans look-a-like

Het is nou niet het meest flatterende paar mom-jeans dat ik ooit heb aangehad maar HELL dit zit LEKKER. Een soort van acceptabele joggingsbroek met de look van een spijkerbroek en alles door elkaar. Oh en misschien, als ik ooit iemand vind (oh dit klinkt sneu) om outfitfoto’s mee te maken, dat mijn hoofd er dan ook bij op staat 😀

Geniet van het weer!

Heb je ook een mom-jeans in je kast liggen? Met wat voor schoenen combineer jij ze?

Liefs!

Dit bericht werd geplaatst in Looks en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

6 gedachtes over “Mom-jeans outfit

  1. Aaah wat rot dat je hoofd er niet op komt doordat niemand je helpt bij je foto’s. Best balen, maar je hebt een hele leuke outfit uit gekozen! Misschien een vriendin of familielid vragen om je te helpen bij je foto’s? xx

Geef een reactie

