New in; H&M

newin

Eindelijk maar toch, heb ik mijn h&m bestelling ontvangen. Het heeft een poosje geduurd, mede door de items die ik nu niet eens wil houden – ugh – maar HEY ik ben blij met deze nieuwe aanvulling op mijn kledingkast dus aanschouw….!

Laatst dus, toen ik het gevoel van een voorjaarsschoonmaak kreeg, heb ik mijn kledingkast uitgeruimd en besloten dat ik echt terug moet naar basics. Ik merk dat ik simpele items veel liever draag dan een t-shirt of hemdje met een drukke print. En dat kwam mooi uit, want ik bestelde twee basic shirtjes, en twee broeken. (eigenlijk vier, maar twee gaan lkkr retour)

Oh en ik wil alvast even sorry zeggen voor de foto-kwaliteit want die is wel echt om te huilen. SORRY.

whiteteeAllereerst maar dit witte shirtje, aangezien je die ook al zag in de openingsfoto.. Een super simpel wit t-shirtje met borstzakje. Helaas schijnt ‘ie wel door, zoals de meeste witte items ooit. Dit is trouwens wel snel opgelost met een wit hemdje eronder. Hier, €7,99

skinnyhigh

Dannn mijn lievelingsbroek der lievelingsbroeken. Een ZWARTE high-waist skinny. Deze broek blijf ik kopen. Het is nu dan mijn 3e, (heb er al 1 versleten en zwarte broeken heb je verder nooit genoeg) en ja. Gewoon fijn hé. Had wel een leuke aanbieding trouwens, ik scoorde deze broek voor de helft van de prijs. Hier,  €39,99

greentee

Dit is het shirtje waarmee de bestelling ooit begon. In de catalogus was er toen een aanbieding op basic shirtjes voor maar €2,99. Ja hállo dat kan ik niet laten. Ik ben echt verliefd op deze kleur. De V-hals is mooi en luffff. (nieuwe favoriet). Hier, €9,99

momjeans

En ja, mijn geluk kon niet op want ook deze jeans scoorde ik voor de helft van de prijs. Een nieuwe, superfijne Mom-jeans. Ik vind deze zelfs mooier dan die uit mijn vorige post. Donkere broeken zijn sowieso meer mijn ding en ja, ik vind het ook een erg leuk detail dat de knieën gescheurd zijn. Hier, €39,99

Ik ben echt heel blij dat ik zo ben geslaagd. Online shoppen blijft een risico natuurlijk, al is terugsturen tegenwoordig echt net zo makkelijk als de klik waarmee je het in huis haalt.. Koop jij veel online?

Een heeeel fijn weekend!

Liefs!

9 gedachtes over “New in; H&M

Geef een reactie

