Liebster award

LAB

 

Afgelopen weekend kreeg ik een berichtje dat ik ben genomineerd door Amy voor de Liebster award. Lief! Misschien ben je er mee bekend, misschien ook niet.. Lees verder om alles (over mij, en de Liebster Award) te weten te komen!

Wat is een Liebster Award?
De Liebster Award is een virtuele doorgeefprijs, bedacht voor de kleinere/beginnende blogs om deze ook onder de aandacht te brengen! Een beetje bekendheid krijg je niet zomaar, deze award is er om ‘nieuwe’ blogs te leren kennen. Er zitten wat regeltjes aan verbonden met de bedoeling dat je de persoon achter de blog wat beter leert kennen en om aan te geven dat je zijn of haar blog echt de moeite waard vindt.

De regels
★ Je bedankt degene van wie je de award kreeg en plaatst een linkje naar zijn/haar blog
★ Je beantwoordt de 11 vragen die je hebt gekregen bij je nominatie
★ Nomineer zelf een paar andere bloggers (die minder dan 200-300 volgers hebben) met een linkje naar hun blog.
★ Bedenk zelf 11 nieuwe vragen voor de genomineerden
★ Schrijf 11 feitjes over jezelf

De vragen die ik kreeg
1). Nooit meer bloggen of nooit meer TV kijken?
Nooit meer TV kijken, (ik kijk al bijna nooit TV dus dat wordt makkelijk).

2). Zou je ooit een Youtube kanaal willen beginnen?
Ik heb dit altijd gewild maar nooit gedurfd, en nu denk ik dat ik er geen tijd voor heb. Maar ik zou het nog wel willen!

3). Wat zijn je favoriete winkels?
Ik heb veel winkels waar ik veel te graag binnenloop, maar waar ik uiteindelijk nooit slaag… Tellen die mee? Zo ja, Monki, Urban Outfitters, H&M en Forever21!

4). Hoeveel zakgeld/kleedgeld krijg je per maand?
Geen. Ik werk voor mijn geld en daarvan mag ik doen wat ik wil. Verder zijn mijn ouders ook gewoon heel lief en krijg ik ook dingen van hen als het nodig is.

5). Waar blog je vooral over?
Ik heb geen vaste onderwerpen voor mezelf vastgesteld, maar ik blog toch wel veel over kleding, make-up, persoonlijke dingen en aankopen.

6). Aan wat voor mensen erger je je het meest?
Oh god. Ik ben snel geïrriteerd en dat is niet één vast soort persoon. Overdreven mensen vind ik belachelijk irritant tho. Veel te hard vertellen hoeveel je hebt gezopen dit weekend, vind ik echt sneu.

7). Ben je ooit naar een bloggers meeting geweest? Als dit niet zo is zou je er ooit naar toe willen?
Nee nog nooit. Ik begon mijn blog alweer bijna een jaar geleden, alleen stond het toen op een laag pitje. Het afgelopen halfjaar ben ik er pas echt actief mee bezig gegaan en als er dan een meeting was, was dat in het westen van het land en kon ik er niet heen. Jammer, maar het zal er vast nog wel een keer van komen, lijkt me leuk!

8). Wat is je favoriete ontbijt? (+foto)
Ik ontbijt bijna elke ochtend met hetzelfde. (Hah, gewoontes) en dat zijn twee volkoren Wasa crackers met kipfilet, een Matze met bruine suiker en een kop groene thee. Yum!

2015-03-08 10.01.31

9). Welke trend heb je nooit begrepen?
Dat iedereen ineens geruite blouses om hun middel knoopt, vind ik een beetje vreemd.. Verder zou ik het echt niet weten!

10). Ben je een zomermens of een wintermens?
Absoluut een wintermens. Ik heb het altijd veel te warm en op kou kun je je kleden, bij warmte word ik echt gek. Maar de overgang van winter naar lente vind ik ook prima hoor. Soms zon, soms regen en rond de 15 graden. Perfect!

11). Wat is je ultieme blogtip voor andere bloggers?
Wil je bloggen? Gewoon doen! Blijf bij jezelf en ga het niet forceren. Als je geen tijd hebt om een artikel te schrijven, dan maar een keer niet. Doe het vooral voor je eigen plezier en blijf experimenteren!

Feitjes over mij
♥ Ik lust behalve ananas uit blik, geen fruit.
♥ Ik ben veel te perfectionistisch, irriteer mezelf en kan daarbij ook heeel chaotisch zijn.
♥ Ik vind het echt vre-se-lijk om mensen te horen eten, smakken, snurken etc.
♥ Ik wil heel graag een huiskonijn, dat lijkt me echt ontzettend leuk.
♥ Verandering vind ik verschrikkelijk, als iets goed is, dan wil ik dat het zo blijft.
♥ Ik vind het moeilijk om dingen weg te gooien en bewaar het liefst ook alles..
♥ Oude mensen vind ik ontzettend schattig!
♥ Ik eet mijn eten het liefst gescheiden NIET MENGEN, NEE.
♥ Ik kan nooit kiezen wat ik wil eten dus het liefst neem ik het allemaal tegelijk.
♥ Ik houd van planten
♥ Reizen naar warme landen vind ik eigenlijk echt verschrikkelijk.

De blogs die ik nomineer
Sophie van De mooiste ster aan de hemel
Dewi van Kosmic Fox
Anouk van Anouk’s Diary
Valérie van Valblogin
Sanne van Gras tussen je Tenen

 
Mijn vragen voor hen
1). Omschrijf jezelf in 3 woorden
2). Waarom ben je begonnen met bloggen?
3). Wat is je favoriete gerecht?
4). Wat kun je absoluut niet missen?
5). Wat zijn je favoriete winkels?
6). Heb je naast je blog nog een hobby?
7). Zoet of hartig?
8). Waar zou je nog wel eens heen willen?
9). Welke blogs volg jij fanatiek?
10).Series of films?
11). Wat is je droom voor de toekomst?

Een laaaang artikel, ik hoop dat je het leuk vond om te lezen!
Wat is jouw favoriete blog?

Liefs!

4 gedachtes over “Liebster award

Geef een reactie

