Wishlist – H&M

hmmmm Oh help. Vorige week kon je lezen over mijn nieuwe aankopen bij H&M, maar intussen ligt de nieuwe collectie in de winkels en – AUW – ik ben fan! (auw; lees mijn bankrekening die huilt). Oh en wist je dat H&M met een gaaf nieuw iets komt?

clubhm

Het is de afgelopen dagen het internet al rond gegaan, maar H&M komt met een puntensysteem. Het is geen échte klantenkaart, maar eentje die werkt via de app. Je meldt je aan via een sms of gewoon in de app, bij ‘mijn h&m’ en dan ben je ready to go! Voor elke euro die je uitgeeft bij H&M, ontvang je 1 punt. Deze punten kunnen later worden ingewisseld voor aanbiedingen. Ik vind het ontzettend leuk bedacht, ook handig aangezien ik het geld toch wel uitgeef, en wie weet zijn die aanbiedingen ook nog eens heel gaaf! Vanaf 31 maart gaat de ‘H&M-club’ echt van start.. Ik ben benieuwd!

Dan over op mijn wishlist..!

hmwl

Zoals je ziet is het lekker #white, #clean, #minimalistic #basic #holographic Haaaaa. Ik vond dat ik een witte broek nodig had, wilde nog wel een basic shirt -sinds mijn vorige bestelling ben ik erachter dat ik basic echt heel heel fijn vind – en toen zag ik holografische schoenen en ach, toen kon ik mijn mandje nog wel met wat meer items volgooien, toch?

Basic shirt wit €7,99 / Basic shirt zwart €9,99 / Skinny high-waisted wit €9,99

Zoals ik dus al zei, van het een komt het ander en ik werd verliefd op de holografische schoenen. En toen zag ik ook nog deze zwart-witte sandalen. Ik draag geen sandalen meer sinds ik like 8 ben maar hey, dit zijn beauty’s en ik wil ze. En die tas is gewoon leuk, al heb ik ‘m niet besteld. Wie weet ga ik dat nog doen.

Bootschoenen Holografisch €19,99  / Sandalen zwart-wit €29,99 / Tasje zilver €19,99

Natuursteen en edelstenen zijn echt helemaal een ding. Ik ben er verliefd op ging ook een beetje mental toen ik deze tegenkwam. Toch heb ik me wel in kunnen houden, ik draag maar 1 ring en ik heb eigenlijk ook altijd een vast paar oorbellen in. TOCH ZIJN ZE HEEL LEUK en wie weet bestel ik ze toch nog, al vind ik ze wel duur. En ja.. scrunchies, wat moet ik zeggen? ❤

Oorbellen en ringen €12,99 / Scrunchies €3,99

Ik ben word echt vrolijk van al deze nieuwe items, al is het voorlopig wel weer even genoeg geweest, aangezien mijn kledingkast voor 99% uit H&M bestaat. -schaam-

Wat is jouw favoriete item van H&M nu? En ben je blij met het nieuwe puntensysteem?

Liefs!

8 gedachtes over “Wishlist – H&M

Geef een reactie

