Goals for April

April goals 1.1De druk wordt opgevoerd, ‘het einde van het schooljaar is in zicht’, volgens de leraren dan. “Je hebt nog maar 6 weken, zorg dat je alles eruit haalt!” En dat levert stress op. Maart is aan me voorbij gevlogen en hoe zit het met de doelen die ik gesteld had?

march.goals

Om eerlijk te zijn heb ik daar niet eens naar omgekeken. Right. Ik had nooit verwacht dat school deze maand ineens zo druk zou worden, maar ik heb echt stressmomentjes gehad. Deze hele week is 1 groot stress-moment om eerlijk te zijn, en de doelen voor aankomende maand gaan samen met ontspanning. Je hebt het ook wel gemerkt op mijn blog, aan twee artikelen per week kom ik momenteel niet eens toe en ik zou mezelf 100 doelen willen stellen, alleen denk ik beter dat ik maar even rustig aan moet doen en de focus moet leggen op school!

Oh en stiekem gebruik ik dit artikel ook even om mijn nieuwe friends te showen. Ik ging namelijk even lekker los bij de Interatuin en kocht drie cute plantjes, drie cactussen en een teeny-tiny cactus! Dit wil je zien ❤

  april 3

De doelen voor april zullen allemaal een beetje met school en mijn blog te maken hebben aangezien dat is waar ik de laatste tijd veel mee bezig ben. Het is alleen een kleine grote chaos. Deze week zal nog even chaos blijven, maar volgende week heb ik een weekje vakantie en wil ik alles op een rijtje zetten. Lekker de tijd nemen en vooruit werken, voor school én mijn blog! (zodat ik ook weer aan twee artikelen per week kom) 🙂

april goals 2

Het voelt een beetje als een cliché maar ik heb me best schuldig lopen voelen over het feit dat ik mijn blog (en school) niet op een rijtje had. Ik voel me überhaupt te snel schuldig als ik dingen niet doe, terwijl ik er zelf waarschijnlijk meer last van heb dan anderen. Dus ik zorg gewoon dat april een chille maand wordt zonder al te veel schuldgevoelens!

april goals 4.1

Een doel van vorige maand; 100 dingen wegdoen. Ik heb zoveel spullen en ik denk echt dat het rust en ruimte geeft om dingen weg te doen. Afgelopen maand ben ik er niet aan toe gekomen maar ik wil er deze maand zeker tijd voor maken, misschien geen 100, maar zeker de helft!

En en en en, wat vind je van m’n nieuwe plantjes? 😀 Ik vind dat het meteen voor zoveel meer leven in mijn kamer zorgt!

Heb je ook doelen voor komende maand?

Liefs!

6 gedachtes over “Goals for April

  1. Wat een leuke doelen heb je zeg! Ik heb een paar maand geleden 8 kilometer non-stop hardgelopen maar daarna was ik even gestopt en nu lukt het niet helemaal meer. Dus mijn doel is ook weer beginnen met hardlopen!

Geef een reactie

