Kleine update

wpid-2015-04-05-12.10.36-1.jpg.jpeg
Heehoi! kleine updates, kletspraatjes, niks-doen artikeltjes… op z’n tijd is een berichtje tussendoor gewoon leuk

Zoals je misschien al ziet heb ik het een en ander aangepast aan de lay-out van mijn blog, vooral in de sidebar waar ik een nieuwe foto heb nu, ook heb ik instagram toegevoegd en alle tekstjes bij ‘about’ en ‘contact’ zijn aangepast.. Geen drastische veranderingen, maar toch wilde ik het even delen.

Afgelopen week had ik vakantie en zoals altijd ging mijn planning niet zoals ik aan het begin voor ogen had. Ik wilde deze vakantie besteden aan school en mijn achterstand voor een paar vakken inhalen, maar ik ben bijna elke dag van huis geweest.. oeps! Het was wel even genieten om gewoon niks te doen, en voor komende paar weken kan ik er weer even tegenaan!

Op bovenstaande foto was ik wel even trots. Ik ‘trakteerde’ mezelf op een citroen-merengue tartelette van Hema en een kop koffie. Geweldig servies niet? Ik ben verliefd. Mijn ouders hebben een poosje voor de fun ‘gejaagd’ op dit soort servies op rommelmarkten en we hebben een kleine verzameling die altijd zielig in de kast staat. Nu ben ik er, en ik ben verliefd, dus is er eindelijk iemand die deze beauty’s gaat gebruiken!

Had jij ook paasvakantie? En heb je nog wat leuks gedaan?

Liefs!

4 gedachtes over “Kleine update

Geef een reactie

