Dagje shoppen & 50 volgers op bloglovin!

new in
Afgelopen week had ik dus vakantie, dat gaf me alle tijd om leuke dingen te doen. Vrijdag ben ik een dagje de stad in geweest en jaaa ik kocht weer een paar leuke dingetjes die ik graag met jullie deel

2015-04-10 19.37.59
Allereerst slaagde ik bij H&M. Ik had ’s middags met een vriend afgesproken en wilde nog even rondneuzen. Tot mijn grote blijdschap kwam ik HET donkergroene vest tegen waar ik al weken naar op zoek ben. Die nam ik, samen met twee andere shirtjes mee naar het pashokje en toen ik in de spiegel keek, zag ik dat mijn favoriete broek het had begeven. GAATJES. OP. MIJN. KONT.

Ik raakte lichtelijk in paniek en begon een grote zoektocht door de H&M naar een broek. Maar wel een donkere, goedkope, mooie pasvorm etc. Je snapt het al, onvindbaar. Waaaar zijn die €10 broeken waar je iedereen altijd over hoort? Uiteindelijk kocht ik deze donkergrijze broek, en hij zat fijn. De prijs was dan weer niet heel fijn, maar op dat moment kocht ik liever een broek waar ik langer mee zou doen dan alleen die middag even. En achteraf is het mijn nieuwe lievelingsbroek. yay.

2015-04-10 19.28.24
Je snapt dat die zoektocht naar dé broek me nogal wat tijd kostte, dus had ik alleen nog tijd om even de Flying Tiger in te gaan. Ik houd zó van die winkel, ik zou er alles wel willen kopen. Ik kocht twee schattige notitieboekjes, een setje knuckle-rings en gummetjes IN DE VORM VAN CACTUSSEN. Ik denk dat je zelf wel in kunt vullen dat ik die niet kon laten liggen. Voor dat alles samen was ik maar €7,- kwijt dus dat maakte me best gelukkig.

2015-04-10 19.34.10
2015-04-10 19.30.09

OH EN JONGENS. Ik heb 50 volgers op Bloglovin’ behaald! Dat betekent dat ik weer een doel op mijn Day-zero lijst kan afstrepen! Op naar de 100! Jullie zijn geweldig!

Welke winkel móet jij altijd even in als je er in de buurt bent?

Liefs!

P.S. Volg je mij al op Bloglovin?

4 gedachtes over “Dagje shoppen & 50 volgers op bloglovin!

Geef een reactie

