Hiep, Hiep… Oh laat maar

wpid-2015-04-15-05.31.00-1.jpg.jpeg
Verjaardagen. Ik ben er altijd al een ster in geweest… Het is dat Facebook me goed op de hoogte houdt en van sommige mensen zit het écht in mijn hoofd, maar dat is maar van weinig. Het is niet dat ik niet om jullie geef, het is gewoon dat ik het vergeet. De dag ervoor en de dag erna denk ik er aan maar op de dag zelf ben ik een heerlijke kluns…

zo ook vergat ik dat mijn blog een jaar bestaat. Ik wist dat het ‘ergens in april’ was, tot wordpress me er dus aan herinnerde. Maar toen ik het zag; te laat. 15 april vorig jaar plaatste ik mijn eerste blogpost met de ‘het lijkt me wel leuk en ik zie het wel’ gedachte. Daarna volgde een primark-shoplog en een review van een handmasker en ja, niet veel regelmatige posts haha!

wpid-2015-04-15-04.53.57-1.jpg.jpeg

Het is eigenlijk pas het laatste half jaar dat ik vertel dat ik blog en dat ik het niet ‘eng’ meer vind, eerst was ik bang voor negatieve reacties van mensen om me heen. Waarom, zou ik niet meer weten aangezien ik nog nooit écht iets negatiefs heb gehoord. Tips blijven fijn, en lieve berichtjes en alles en jullie zijn lief en leuk allemaal oké!

Dus bedankt dat je dit leest. En laten we hopen dat ik mijn blog-verjaardag volgend jaar niet vergeet!

Liefs!

Geef een reactie

