Het probleem van teveel willen

wpid-2015-04-20-04.57.56-1.jpg.jpeg

De laatste tijd is mijn hoofd één grote chaos. Ik heb het al wel eens eerder voorbij laten komen maar jéétje. Hoe mooi en rustgevend bovenstaande foto is (mooie mooie boom bij school)… zo is het dus totaal niet in mijn hoofd.

Bereid je voor op mijn dilemma’s… Ik wil graag mijn blog overzetten en van .wordpress.com afstappen, maar ik wil eigenlijk eerst meer gaan schrijven voordat ik die hele mikmak regel en er in investeer. Ik wil geld, maar minder werken en ik wil 10000 dingen kopen en leuke dingen doen, waarvóór ik dus geld nodig heb. En dan nog tijd, aangezien ik dus school, werk en leuke dingen niet kan combineren waardoor ik ‘vergeet’ dat ik schoolwerk heb, mijn blog een beetje laat liggen omdat ik ‘geen tijd heb’ voor inspiratie-momentjes en WOW IK DRAAF DOOR.

Rust. stilte. alles aan de kant en ruimte maken voor mezelf, dat is wat ik afgelopen vakantie wilde doen.. Maar nee, ik heb het al zooo druk. Over anderhalve week heb ik weer vakantie en ik hoop dat ik dan eindelijk tijd voor mezelf kan maken want JOE. Mijn hoofd loopt over.

Het is net of deze laatste school-periode drukker is dan het hele schooljaar -wat misschien ook wel zo is- Er komt zóveel op me af, dat ik soms gewoon maar niks doe omdat het allemaal even teveel is!  Als dat niet te onduidelijk is… Hoe managen jullie je door dit soort dipjes heen? Ik hoop toch niet dat ik de enige ben….

Liefs!

7 gedachtes over “Het probleem van teveel willen

  1. Sommige momenten kunnen inderdaad heel overweldigend zijn in het leven. Zelf ik zit ik ook een beetje in zo’n periode. Ik ben net afgestudeerd en ik zit nu een beetje zo van: what’s next… Maar uiteindelijk komt het altijd allemaal wel weer goed. Neem gewoon de tijd voor je zelf en vraag je inderdaad af wat nou eigenlijk precies wil 😉

    • Wat goed dat je bent afgestudeerd! Ik kan me voorstellen dat je dan ineens in een leegte valt.. Ik ga zeker even proberen de tijd voor mezelf te nemen (al vind ik dat wel heel lastig). Dankje!

  2. Bij mij helpt het om een opgeruimde kamer te houden 🙂 is echt iets van mezelf, maar mijn kamer is altijd het eerste wat ik verwaarloos in een drukke tijd. Als ik deze netjes en rustig weet te houden, wordt mijn hoofd ook rustig en krijg ik veel meer voor elkaar. Misschien heb je er wat aan, misschien ook niet 😉 fijne vakantie in ieder geval !

  3. Wow! Duidelijk 1001 dingen aan je hoofd ^^ Soms is het gewoon beter om je even te concentreren op 1 ding en de rest even volledig te negeren. Natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan ^^ Maar echt wel belangrijk om er uiteindelijk niet helemaal door te zitten…

    x Aurélie

Geef een reactie

